{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

sådan gik vores dag - hvad med jeres... {{forumTopicSubject}}

I dag stod vi (cleo og jeg) op kl 7, kl 8 gik vi en morgentur hvor vi mødte den lille blanding Mulle og hendes søde ejer. Vi slap hundene og led de to lege. Efter morgenturen tog jeg cyklen hjem til mine forældre (med Cleo foran i cykelkurven). Her hjemme legede Cleo med Noah, Carla og Asta før de 4 engte med at falde i søvn i en stor klup på sofaen.
da vi havde spist tog vi bilen laaaaangt ud i naturen. her gik vi over heden og til stranden. Alle hundene hyggede sig så meget, legede, løb og fjollede. Vi mødte et rådyr som tilsyneladende ikke var bange for os og vores 4 løse hunde - og vi komme faktisk komme meget tæt på det før det til sidst gik sin vej.
Da vi kom hjem var cleo pindsvinepasser mens jeg ordnede deres kasser og fik afloppet sidst nye ankommende pindsvin. herefter stod den på havehygning i solen og nu er flødekartoflerne lige ved at være færdige :o)

her er lidt billede fra dagens tur
http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=68279

hvad har I andre rugt dagen på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sådan gik vores dag - hvad med jeres...
  • #1   25. mar 2012 jeg har gået en lang tur med hundene !
    mødte på arbejde halv 4 og skal være her til kl 21.. indtil videre har jeg kun haft 4 kunder der har købt sush smiley


  • #2   25. mar 2012 Har bare slappet af hele dagen med vufferne.
    Var på køretur til rødovre og retur igen i går, så har været noget smadret ovenpå det..
    Har gået et par ture med hundene, og ellers har vi nydt vejret i gårdhaven smiley

    Lene:
    Kiggede gerne forbi og købte en omgang sushi hvis ikke det var fordi jeg er helt fald ;P


  • #3   25. mar 2012 årh for pokker Karina- du skal ikke bruge alle pengene smiley haha

    flok bliver bare væk heroppe fra idag - det må være det gode vejr smiley


  • #4   25. mar 2012 Lene:
    Jeg er en fattig studerende smiley
    Kunne ellers helt vildt godt spise sushi - det kunne være lykken hvis jeg lige fandt en kammerat der gad betale en ½ sushi selection til os smiley


  • #5   25. mar 2012 små ryddere op samtidig med morgen kaffen, ved 11 sommer-tid....kl 14 kører vi med hundene, to døtre og en svigerting til skoven ved Moesgård går en lang tur i skovområdet, ender på stranden og går langs denne tilbage til bilen...Kørte på Marselisborg Marina og spiste årets første forårs is...

    Hundene fik gryffet godt i skoven, fik soppet lidt ved stranden og fik frisk vand på marinaen.

    Fik også flødekartofler og med græsk farsbrød


  • #6   25. mar 2012 Vi har været nede og kigge på DRU udstilling........ Meget spændende smiley

  • #7   25. mar 2012 Der er godt nok en lille flok hunde, der nyder livet!
    Skønne billeder.
    Bliver helt misundelig på alt det sand, vi har kun sten.


  • #8   25. mar 2012 Super dag - har gået 14 km med hundene og så har de leget i haven bagefter. Så har vi lige fået flæsketeg og is om lidt, så det har været en god dag smiley

  • #9   25. mar 2012 inge R


    ja sand - vi har masser af det - kilometervis. Det er i hvert fald ikke det vi mangler ;o)


  • #10   25. mar 2012 Vi har været hos mine forældre næsten hele dagen hvor kato har leget med deres 4 hunde. Senere har jeg lavet mad til min søster og hendes dreng, og så gik vi en tur med kato og nu ligger han og sover dybt smiley Så en god dag her også.

  • #11   25. mar 2012 Vågnede ved 8 tiden og så at solen skinnede, så stod jeg op.
    Drak lidt morgenkaffe ved computeren og gik derefter en lille tur med Daisy og tog lidt billeder.
    Derefter gik vi hjem og puttede på sofaen.
    Kl 11 stod manden op og kl 12 gik vi begge ud med hundene hvor jeg tog flere billeder.
    Så gik vi hjem og jeg fik set billederne igennem på computeren.
    Så fik jeg børstet Daisy uden haven da hun fælder meget pt. Derefter plukkede jeg lidt græs til mine marsvin.
    Så har jeg vasket op, støvsuget og set film.
    Og nu skal jeg snart i seng *GG*


  • #12   25. mar 2012 Ej hvor hyggeligt :o)

    Jarna og jeg tog i går toget klokken 10 fra Charlottenlund st. i Storkøbenhavn og HELT til Aalborg for første gang nogensinde :o) Det var en super fin tur, og hun var simpelthen så sød (vi har før kørt i tog, men kun til Odense, så det er lige 3½ gang så langt) og dygtig :o) Om aftenen tog min kæreste og jeg så ud og gå med hende i en hundeskov i Aalborg Øst, hvor hun hyggede sig helt vildt med to andre hunde, og så sov vi så nede i stuen ved hende (min kærestes forældre vil ikke have hund på 1. sal). I dag stod vi op klokken 10, gik en lang tur med hende, og så ind til Aalborg banegård og heeele vejen tilbage til KBH. Det var en lang tur, fordi udluftningen ikke virkede, så vi havde det MEGET varmt alle i toget... Kontrolløren gav Jarna og jeg lov til at gå rundt i den vogn hvor udluftningen virkede, så hun kunne få lidt luft. Så måtte vi så skifte tog to gange, for at komme helt hjem... smiley Men det har været en hyggelig tur, og jeg er meget stolt af min lille pige. I morgen skal hun sterilliseres, og hvor er jeg nervøs... smiley


  • #15   25. mar 2012 Louise S

    Iiih! jeg ville have været ude og samle, men kunne ikke da jeg sad i tog de tidspunkter hvor de udleverede bøtter smiley


Kommentér på:
sådan gik vores dag - hvad med jeres...

Annonce