sådan gik vores dag - hvad med jeres... {{forumTopicSubject}}
I dag stod vi (cleo og jeg) op kl 7, kl 8 gik vi en morgentur hvor vi mødte den lille blanding Mulle og hendes søde ejer. Vi slap hundene og led de to lege. Efter morgenturen tog jeg cyklen hjem til mine forældre (med Cleo foran i cykelkurven). Her hjemme legede Cleo med Noah, Carla og Asta før de 4 engte med at falde i søvn i en stor klup på sofaen.
da vi havde spist tog vi bilen laaaaangt ud i naturen. her gik vi over heden og til stranden. Alle hundene hyggede sig så meget, legede, løb og fjollede. Vi mødte et rådyr som tilsyneladende ikke var bange for os og vores 4 løse hunde - og vi komme faktisk komme meget tæt på det før det til sidst gik sin vej.
Da vi kom hjem var cleo pindsvinepasser mens jeg ordnede deres kasser og fik afloppet sidst nye ankommende pindsvin. herefter stod den på havehygning i solen og nu er flødekartoflerne lige ved at være færdige :o)
her er lidt billede fra dagens tur
http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=68279
hvad har I andre rugt dagen på?
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 1.394
mødte på arbejde halv 4 og skal være her til kl 21.. indtil videre har jeg kun haft 4 kunder der har købt sush
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.558
Var på køretur til rødovre og retur igen i går, så har været noget smadret ovenpå det..
Har gået et par ture med hundene, og ellers har vi nydt vejret i gårdhaven
Lene:
Kiggede gerne forbi og købte en omgang sushi hvis ikke det var fordi jeg er helt fald ;P
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 1.394
flok bliver bare væk heroppe fra idag - det må være det gode vejr
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.558
Jeg er en fattig studerende
Kunne ellers helt vildt godt spise sushi - det kunne være lykken hvis jeg lige fandt en kammerat der gad betale en ½ sushi selection til os
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
Hundene fik gryffet godt i skoven, fik soppet lidt ved stranden og fik frisk vand på marinaen.
Fik også flødekartofler og med græsk farsbrød
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
Skønne billeder.
Bliver helt misundelig på alt det sand, vi har kun sten.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 62 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.516
ja sand - vi har masser af det - kilometervis. Det er i hvert fald ikke det vi mangler ;o)
nov 2009
Følger: 21 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 472
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Drak lidt morgenkaffe ved computeren og gik derefter en lille tur med Daisy og tog lidt billeder.
Derefter gik vi hjem og puttede på sofaen.
Kl 11 stod manden op og kl 12 gik vi begge ud med hundene hvor jeg tog flere billeder.
Så gik vi hjem og jeg fik set billederne igennem på computeren.
Så fik jeg børstet Daisy uden haven da hun fælder meget pt. Derefter plukkede jeg lidt græs til mine marsvin.
Så har jeg vasket op, støvsuget og set film.
Og nu skal jeg snart i seng *GG*
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Jarna og jeg tog i går toget klokken 10 fra Charlottenlund st. i Storkøbenhavn og HELT til Aalborg for første gang nogensinde :o) Det var en super fin tur, og hun var simpelthen så sød (vi har før kørt i tog, men kun til Odense, så det er lige 3½ gang så langt) og dygtig :o) Om aftenen tog min kæreste og jeg så ud og gå med hende i en hundeskov i Aalborg Øst, hvor hun hyggede sig helt vildt med to andre hunde, og så sov vi så nede i stuen ved hende (min kærestes forældre vil ikke have hund på 1. sal). I dag stod vi op klokken 10, gik en lang tur med hende, og så ind til Aalborg banegård og heeele vejen tilbage til KBH. Det var en lang tur, fordi udluftningen ikke virkede, så vi havde det MEGET varmt alle i toget... Kontrolløren gav Jarna og jeg lov til at gå rundt i den vogn hvor udluftningen virkede, så hun kunne få lidt luft. Så måtte vi så skifte tog to gange, for at komme helt hjem... Men det har været en hyggelig tur, og jeg er meget stolt af min lille pige. I morgen skal hun sterilliseres, og hvor er jeg nervøs...
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Iiih! jeg ville have været ude og samle, men kunne ikke da jeg sad i tog de tidspunkter hvor de udleverede bøtter
sådan gik vores dag - hvad med jeres...