{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skåret sig i trædepuden, erfaringer
  • #1   6. aug 2006 Babett fik sidste år revet en ordenlig flap af den ekstra trædepude der sidder lidt oppe af benet, hun blev ved med at slikke i det og det ville ikke hele, så hun fik en bandage om poten og skærm på.

  • #2   6. aug 2006 ikke helt præcist. Felix har engang trådt et glasskår hele vejen igennem poten, da vi var på stranden.. Jeg mener, han blev bedøvet, og så havde han vist fået en forbinding på, så han ikke kunne slikke i det, men det er lang tid siden, så jeg kan ikke helt huske det.. (:

  • #3   6. aug 2006 Marianne >

    Det har min hund desværre prøvet et utal af gange - senest i mandags :o(.

    Jeg gør det, at jeg renser det grundigt, og sætter så en forbinding på, hvis hunden slikker meget i det ... evt. med et ordentligt lag vat i bunden, så det ikke gør så ondt at gå på. Husk også vat mellem alle tæerne samt rundt om den store trædepude !

    Om natten og når vi ellers sidder roligt i stuen får den forbindingen af, så der kan komme luft til såret ... så heler det nemlig normalt hurtigt. Hvis det stadigvæk bløder eller ser ud til at være urent, bliver du dog nødt til at tage en tur forbi dyrlægen...

    God bedring med vovsen


Kommentér på:
Skåret sig i trædepuden, erfaringer

Annonce