{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

skåret sig i poten {{forumTopicSubject}}

nu igen vi er nedsten ved srranden hver dag og bade for vores kære hund har fået gigt og det r godt at svømme, men han skær sig gien og igen i poterne der en ike særlig mange sten og muslinger på stranden der er da nogen det er jo en strand men jeg gør atl jeg kan for at finde de bedste stedet men han skær sig stadig tit.
jeg ville høre om der er nogen der ved om der er noget der kan styrke hans poter lidt nu har han fået en slaks sko af dyrlægen men den kan han jo ikke svømme med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skåret sig i poten
  • #1   12. aug 2009 Nu ved jeg ikke hvad slags sko du har afprøvet.
    Jeg har nogle hundesko (trixie walker) fra dyrehandleren - for at beskytte poten da han havde trukket en negl ud - de var lavet af neopren. de er lige som en sok / pose og så der der velkro for oven til at stramme sokken sammen.

    Der findes også hundesko fra ruffwear, de er vist udviklet til hunde der går i terræn - eftersøgning i ruiner, fjeldklatring, slædeløb hvor der er is.
    De rigtige proff. bruger vist en hundesok under hundeskoen.... så vidt jeg husker fra reklamen på en hjemmeside.


  • #2   12. aug 2009 den han har heder bare walker der er neopren og læder det er jo rigtig godt at gå med men når han er hel og vi skal til stranden igen tør jeg ikke lade ham svømme med dem på de gør vel benene tungere

    men så kan vi svømme til han skær sig igen og det skær mig i hjertet hvergang hans poter må være virkelig sarte alle de andre jeg snakker med på stranden har ikke nogen problemer med det

    han har bare så meget energi og det er så godt for ham at svømme når nu knæget ikke er hvad det har været


  • #3   12. aug 2009 Hvad med nogle babysokker af den type med antiskrid - belægning.....
    men de vil jo også suge vand og blive lidt tungere...
    Men det hunden har haft på i vandet skal du nok tage af når han kommer op og tørre poten godt og give en tør sko på inden i går hjem (hvis han har sko på når i går), så han ikke også får gnavesår.

    En anden ide... hvad med noget sportstape.. det der som ligner den forbinding de bruger på dyrehospitaler..det er vaflet / elastisk og selvklæbende... det kan dog sandsynligvis kun bruges en gang og så må du tage et nyt stykke næste gang...


  • #4   12. aug 2009 ja det var måske en ide, han har den kun på nær vi er ude for at holde såret rent så det ikke bliver fyldt med skidt

Kommentér på:
skåret sig i poten

Annonce