{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

skåret sig i trædepuderne... {{forumTopicSubject}}

hej
min ene vuffe var uheldig på stranden igår. den ene trædepude har han faktisk skåret næsten helt igennem...
det bløder ikke, men han har meget ondt..
For god ordens skyld må jeg hellere sige allerede nu at jeg selvfølgelig ringer til dyrlægen her kl 8..
men ville lige høre hvad jeg har i vente.. for mener jeg har hørt, at sådan nogle ikke vokser sammen igen..

håber nogle kan afkræfte det jeg har hørt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skåret sig i trædepuderne...
  • #1   6. jul 2010 min den gamle hund va ved stranden hverdag og derfor kom der jo nogle skrammer det kan saktens vokse sammen
    en gang var det så dybt vi fik det syet det skulle vi bare aldrig have gjort først gnavede han syningerne op så blev det klipset sammen dem rev han også ud så det bedste vi kunne have gjort der var enlig bare at holde det rent det sage dyrlægen også til sidst men det var altser også meget dybt de andre vokser sammen lyn hurtigt


  • #2   6. jul 2010 Det kommer an på om der går betændelse i det, men det skal nok vaskes og holdes rent hver dag. (ind til det ser fint ud) Og evt en forbinding på. Hvis det gør meget ondt kan det være at han skal have noget smertstillende.

    Hvis der går betændelse i skal der jo selvfølgelig også gives anden medicin.

    Men det kommer selvfølgelig helt an på det enkelte tilfælde. smiley


  • #3   6. jul 2010 min gamle hund skar sig om vinteren på isen, det blødte helt vildt, og afsted til dr.dyr. de lagde en forbinding om, ellers gjorde de ikk noget ved det. han fik selvf antibiotika og renset såret og det der nu egnag bliver gjort

  • #4   6. jul 2010 Det skal også lige siges at vi vaskede det hverdag og han gik med forbinding og eller baby sok, den tur hvor han blev syet fik han også pencelin
    Men refter hvor han ikke bløde holdt jeg bare øje med


  • #5   6. jul 2010 ja, det var så også det samme jeg fik af vide af doktor dyr... han klippede lidt i det, så skidtet havde sværer ved at sætte sig i hudfolden.. og så noget fucidin salve.. og en hundesko.. smiley
    og overraskende nok accepterer han hundeskoen.. Så nu er mundkurven og hundeskoen blevet accepteret alt sammen på en dag.. dygtig vovse... smiley


Kommentér på:
skåret sig i trædepuderne...

Annonce