Hunde adfærd. Hunde adfærd.
Nanna og viktor er verdens bedste hunde.
Mine to West highland white terrier er super dejlige og jeg ville ikke ikke undvære demi mit liv for noget som helst.
De er i dagligdagen to helt alm hunde som jeres og naboens.
mine to spørgesmål er.
Nanna som er ren race, skal jeg være bekymret over hendes samler mani eller lyst til at bære rundt på en rund gummiboldt med en klokke i i over en uge? Hun er snart 9 år gammel og har haft hvalpe. Men hun har en tildens med at tage en dims, det kan være et kødben eller et pivedyr og ligge med det hele dagen. tage det med sig når hun går og lidt lige som passe på det?
Viktor:
Stærk chamerene ung dreng på 4 år. flotte fyr hvis i spørger mig
Viktor har aldrig være særlig lege syg. Han har god energi og ingen af mine hunde er dovne eller stiller små dyr, de bor i en børne famillie og løber gerne en tur med mig. Men kaster jeg en pind, giver viktor noget legetøj eller kødben kikker han op på mig med de der hunde øjne de nu engang har, som siger farrrrrrrr hvad skal jeg med den?
Skal jeg aktiverer Viktor mere eller skal han bare være morfar i en teenager krop?
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.950
Nanna> haar du stadig sine løbetider eller er hun steriliseret? Hvis hun er intakt kan det være falsk drægtighed. Det komme typisk ca. 1-2 måneder efter løbetidens afsluting. Hvis hun ikke plejer at blive falsk drægtig, men pludselig bliver det nu ville jeg overveje om hun skulle steriliseres. Nogle hunhunde får rod i deres cyklus og hormoner når de bliver ældre.
Er hun steriliseret så er det måske en begyndende demens, eller bare slet og ret ny legeglæde.. Der behøver ikke være noget galt, men er du i tvivl så få det tjekket
maj 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 4
De skal heller ikke udstilles. de skal ikke kunne noget andet en at være famillie hund.
Jeg bliver bare sådan lidt undren når han som 4 årig ikke engang smadre et kødben på 5 minutter.
Han har måske ikke lært det eller han gider måske bare ikke de dumme kedelige usmalige dyre skind.
Viktor kan det mine hunde har kunde de sidste 20 år, komme når man kalder, gå uden snor, give pote, sitte og dæk.
Det er ok med mig.
Men er det OK med ham???????
maj 2005
maj 2005
okt 2006
okt 2006
Hunde adfærd.