hunde psykolog/ adfærd hunde psykolog/ adfærd
Jeg håber der er nogle som kan hjælpe. Jeg sidder og prøver at hjælpe en kollega med at finde en god hunde psykolog... Er der nogle som kender en? Det skal helst være en fra sønderjylland da min kollega bor i sønderborg.
Grunden til denne forspørgsel, er fordi at hans to tæver ikke kan så godt sammen, og igår fik min kollega et vældig chok da den ene hund hoppede i stuppen på den anden, så nu vil han have en proff ud og komme med sin vurdering, for han vil jo selvfølgelig undgå at skulle af med den ene hund.
Jeg håber der er nogle som kan hjælpe med at anbefale en god en. På forhånd tak
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Link om adfærdsbehandling hos dem: www.alpha-center.dk/?pid=62⊂=53
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 28
Hund 2: Gravhund/rottweiller/ på 6 mdr.
Hund 2 er den sidste nye hund der er kommet ind i familien. og der havde de haft hund 1 i et år.
Jeg glemte at skrive at de ikke er uvenner hele tiden, nogen gange går der flere dage uden de hopper på hinanden. Og de leger uden problemer sammen... Og det er ikke pga mad de hopper på hinanden. forleden dag skete det, da de begge kom udefra og skulle ind, så hoppede Hund 2 på den anden og det var første gang at hun angreb. og der bed hun sig fast i strubben på hund 1, Heldigvis fik hun ingen mærker.
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Svar: 3
jeg ved godt det er et ældre indlæg men har i løst problemet??
jeg har 2 hunde der gør nøjagtigt det samme og søger desperat hjælp så jeg ikke skal miste den ene af dem..
bor selv i esbjerg så der er jo lang til dem fra linket
håber i svarer
charlotte
hunde psykolog/ adfærd