Hunde adfærd. Hunde adfærd.
MIn mor har en schæfer på snart 6, Min søster har en lab på 3 og jeg har en blanding på snart 2 år.
Alle 3 har været samlet her i weekenden, og de trives fint. Men pludselig springer de 2 ældste i "flæske"t på hinanden ( jeg så det ikke)
- de blev skillet ad, men den ældste fik en lille skramme. (ikke alvorligt)
Men hvorfor er det at når alle 3 hunde er samlet at dette sker mellem de 2 ældste? De trives fint når det bare er de 2. Men når min hund (den yngste) er der går det galt.
og hun går egentlig bare og passer sig selv. og der er ikke mad imellem eller noget.
det er 2 gang dette sker. og er selvfølgelig ret træt af hvis det er min hund der går de andre til at opføre sig sådan (selvom hun ikke gør noget )
Det er 3 tæver.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.874
Min hund var ude i gangen da det skete
Synes bare det er mærkeligt det er når de alle 3 er samlet. og min egentlig ikke gør noget.
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 287
Det kan jo være at selvom din hund ikke har været i samme rum som de to andre, at der har været sådan lidt "trygget" stemning mellem de to, pga. ejerfornemmelser eller hieraki placering, og så de lige har kikket forkert på hinanden?
Synes tit sådan noget kan opstå, uden man overhoved har opdaget hvad der var undervejs.. Hvis man fx sidder og ser tv, kan der ske en masse "usagt" mellem hundene, som man ikke opdager..
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.874
Håber det bliver bedre med tiden.
Hunde adfærd.