775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvor er det dog bare en forbandet.... Hvor er det dog bare en forbandet....

...velsignelse, at være f*cking ejer af en dingdongdynamolygte-total tomhed på øverste etage teenagehund !!

Der er så absolut ingen tvivl om at min nu 10½ mdr. gamle Chewie-prut er fuldblods teenager for tiden.

Han har glemt absolut aaaalt og trasker gerne rundt med et mere eller mindre tomt blik i øjnene...aner slet slet ikke, hvordan man går i snor eller opfører sig ordentligt generelt(underligt nok kommer han dog stadig ved indkald - mega positivt).

Hans koncentrationsevne kan ligge på spidsen af en knappenål.
- komme på plads, siger du...oki...mønnemøm...der ligger et blad, skal vi lege med det, siger duuuuu...jo, det var da vist det, du sagde ??

Han er et helvede at gå tur med, og det ender altid med, at jeg bliver både halvmuggen og flov, inden vi kommer hjem igen smiley
- har seriøst leget med tanken om at sælge ham for en pose pinnochio-kugler !!

MEN...når han så pludselig uden nogen grund kommer på plads og kigger opmærksomt på mig(i sådan cirka ½ sekund) eller hen under aften kommer og ligger sit trætte hoved på mine lår, mens han kigger på mig med et blik der bare siger : "moar, du er min "number one"", så er alt alligevel tilgivet...indtil vi starter forfra igen næste morgen*GG*

Der er ingen tvivl om, at han er et anstrengende bekendtsskab for tiden, men jeg håber at tålmodighed er en dyd og belønningen indtræffer på et tidspunkt, for i guder, hvor jeg altså elsker den hund smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er det dog bare en forbandet....
  • #1   24. sep 2012 Hehe det problem har vi slet ikke haft overhovedet smiley

• #2   24. sep 2012 Og det er lige det teenagemareridt, der gør, at man elsker dem så meget mere, når de lige pludselig og absolut helt mirakuløst transformerer sig til en fornuftig voksen hund.
    Mange medfølende tanker
    fra en, der har prøvet nøjagtig det samme
    (bare med to teenagehunde på en gang - det er f... en udfordring!)

• #3   24. sep 2012 Velkommen i klubben!
    Aslan eelsker normaltvis andre hunde men lige i øjeblikket skal han gø og hoppe ud efter ALLE hunde han møder på sin vej, trække når man går tur -og det der med at sitte og sådan noget når man ikke er hjemme? neej det kan man da ikke finde ud af! *GG* glæder mig til det er ovre smiley

• #4   24. sep 2012 Haha godt skrevet!!!

• #5   25. sep 2012 puha, glæder mig også til min yngste kommer over den tid, han blev 2år i maj, så håber da snart det vender.

• #6   25. sep 2012 Tusind tak for opbakningen. Lige pt. er han godt nok ikke i kridthuset for jeg sidder lige pt. på skadestuen efter at han har givet mig en på øjet. Dumme kræ men hold kæft en masse overspringshandlinger han fik lavet lige bagefter. Oki jeg elsker han stadig.

• #7   25. sep 2012 Forhåbentlig findes der en belønning ude i horisonten et sted...er lige hjemvendt fra skadestuen med klap for øjet i ren Sørøver Sally-stil...fordi kejle-hunden som skrevet før lige syntes jeg skulle have en på lampen her til morgen(Har fået en lille ridse hen over synsfeltet).

Tror han skal være glad for at jeg elsker ham !!

Kommentér på:
Hvor er det dog bare en forbandet....

Annonce