Hvor er det dog bare en forbandet.... Hvor er det dog bare en forbandet....
...velsignelse, at være f*cking ejer af en dingdongdynamolygte-total tomhed på øverste etage teenagehund !!
Der er så absolut ingen tvivl om at min nu 10½ mdr. gamle Chewie-prut er fuldblods teenager for tiden.
Han har glemt absolut aaaalt og trasker gerne rundt med et mere eller mindre tomt blik i øjnene...aner slet slet ikke, hvordan man går i snor eller opfører sig ordentligt generelt(underligt nok kommer han dog stadig ved indkald - mega positivt).
Hans koncentrationsevne kan ligge på spidsen af en knappenål.
- komme på plads, siger du...oki...mønnemøm...der ligger et blad, skal vi lege med det, siger duuuuu...jo, det var da vist det, du sagde ??
Han er et helvede at gå tur med, og det ender altid med, at jeg bliver både halvmuggen og flov, inden vi kommer hjem igen
- har seriøst leget med tanken om at sælge ham for en pose pinnochio-kugler !!
MEN...når han så pludselig uden nogen grund kommer på plads og kigger opmærksomt på mig(i sådan cirka ½ sekund) eller hen under aften kommer og ligger sit trætte hoved på mine lår, mens han kigger på mig med et blik der bare siger : "moar, du er min "number one"", så er alt alligevel tilgivet...indtil vi starter forfra igen næste morgen*GG*
Der er ingen tvivl om, at han er et anstrengende bekendtsskab for tiden, men jeg håber at tålmodighed er en dyd og belønningen indtræffer på et tidspunkt, for i guder, hvor jeg altså elsker den hund
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.192
Mange medfølende tanker
fra en, der har prøvet nøjagtig det samme
(bare med to teenagehunde på en gang - det er f... en udfordring!)
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 308
Aslan eelsker normaltvis andre hunde men lige i øjeblikket skal han gø og hoppe ud efter ALLE hunde han møder på sin vej, trække når man går tur -og det der med at sitte og sådan noget når man ikke er hjemme? neej det kan man da ikke finde ud af! *GG* glæder mig til det er ovre
maj 2006
Følger: 102 Følgere: 143 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.089
sep 2009
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 243
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
Tror han skal være glad for at jeg elsker ham !!
Hvor er det dog bare en forbandet....