Hvor alvorligt er det? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen,
Jeg er første gangs hundeejer, og kan mærke at jeg har brug for råd fra nogle med mere erfaring.
Men hund har idag haft lidt dårlig mave, jeg tror det kommer af at hun desværre var hurtig og nappe noget fra bordet i går. Men blot et gæt..
Hendes mave har rumlet lidt om morgnen, og det ved jeg typisk betyder at hun får lidt prutmave senere
Da vi var ude og gå for 15-20 min siden, skulle hun skide og der var lorten fin og fast. Et kort øjeblik længere skulle hun igen, og denne gang var det vådt og fyldt med græs. Det her var med slim. Så gik vi videre, og så skulle hun igen. Hvilket jeg aldrig har oplevet før. Denne gang sked hun en lille klat slim med blod i. Det var frisk blod. Hun virkede lidt irriteret bagefter, og kørte numsen knurrende igennem græsset. Hun satte sig en fjedre gang for at skide, men her kom der intet ud. Hun er sig selv, og løb ind og hentede sit pivedyr du hun kom hjem. Hun virker glad, og frisk. Hun vil gerne at jeg nusser hende lidt på maven, men nu ligger hun og sover. Hun var lidt længe om at finde ro.
Mit familiemedlem mener at vi skal se tiden an til i morgen, men jeg må indrømme at jeg bliver ret bekymret - for jeg har aldrig oplevet sådan noget før.
Jeg har googlet lidt, og syntes det kan være alt fra småting til meget farlige ting.
Hvad havde/har i gjort? Jeg har brug for råd/erfaringer.
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
maj 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.120
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
aug 2015
Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 43 Svar: 1.215
nov 2015
Følger: 28 Følgere: 338 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 569
Hvis hun stadig har dårlig mave ville jeg nok vælge en tur til Dyrlægen.
Dog ville jeg nok sætte hende på skånekost hvis hun stadig har dårlig mave, flere gange i løbet af dagen men små portioner
Og husk at sørge for hun drikker
maj 2011
maj 2011
Tak for alle de gode råd.
maj 2011
maj 2011
Hun er stadig forsat glad og frisk, vil gerne lege. Spiser og drikker normalt. Er det mørke røde blod mon rester fra igår eller burde vi tage til dyrlægen??
maj 2011
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Hvor alvorligt er det?