Ud i fremtiden spørgsmål Ud i fremtiden spørgsmål
Nu er der så meget tale om de forbudte hunde - og har hørt at rottweileren står højt på en ny omgang "forbudte" racer.
Nu har jeg endelig efter mange års stort ønske købt mig min drømmehund - nemlig rottweiler. Og jeg er vildt imponeret hvor godt det går med ham. Han indikerer alt hvad jeg forventede af min kommende rottweiler, så det er jo super skønt
Sad her i morges og tænkte (med morgenkaffen i hånden)
Hvordan rottweilerens fremtid kan komme til at se ud her i landet.
Jeg og min mand kunne nemlig godt se os med en rottweiler mere ud i fremtiden - for han vil gerne gå spor og evt sweiss, hvis den kommende kan bestå denne prøve. Så kan manden kombinere jagt og spor hvis i forstår.
Og jeg kunne godt tænke mig min kommende rotte og jeg komme til div udstillinger og lydigheds prøver.
Vi har begge herhjemme fået smag for et rigtig hundeliv i rottens samvær - dog i forskellige retninger.
Men så til mit egentlige spørgsmål - Vil ell kan disse drømme egentlig udleves hvis man beslutter sig for at rottweileren skal på den liste ???
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.687
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 392
Nej det ved jeg - også derfor mit spørgsmål
Jeg er nok klar over at HVIS den kommer på listen, kan jeg ikke købe mig flere på lovlig vis - men HVIS den kom på listen, ville man så stadig kunne deltage i evt konkurrencer og udstillinger, ell bliver de "nedlagt"
Ud i fremtiden spørgsmål