{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Hyle som en ulv :-) {{forumTopicSubject}}

Vi er netop hjemkommet fra 3 dejlige ugers ferie i Italien. Vi har for første gang haft hund med og vi var meget spændte på hvordan det ville gå og jeg havde et helt apotek med, så jeg kunne klare stort set de mest akutte ting der kunne opstå. Jeg har hele apoteket med hjem ubrudt og ubrugt smiley

Det er faktisk gået over al forventning, Riiini var bare så eksemplarisk og nem. De første dage var han i lang snor, men så købte vi noget trådhegn som vi kunne sætte udenom vores overdækket terrasse, så han kunne færdes frit ud og ind af mobilhomet/hytten uden at skulle trækkes med en line som vikler sig rundt om stole- og bordben.

En af de første dage dernede hørte vi en ambulance komme kørende forbi campingpladsen med udrykning. Udrykningen lyder lidt anderledes på de Italienske ambulancer i forhold til de danske. Da ambulancen var næsten forbi, stillede Riiini sig op og begyndte at hyle som en ulv - jeg tænker at han prøvede at kommunikere med ambulance-sirenen.
Det lød bare så utrolig sødt og vi har aldrig før hørt ham hyle på den måde, så vi var meget overrasket.
Det skete et par gange mere efterfølgende, men vi har desværre aldrig nået at finde kameraet frem og filme det.

Det var en dejlig ferie og jeg personligt ELSKEDE at min hund var med og at det gik så godt. Der var jo temmelig varmt, men han sov bare det meste af dagen i skyggen og livede lidt op om aftenen. Når han var alene hjemme, hvis vi var på tur eller i swimmingpoolen hele familien, var der aircondition i hytten som vi satte til at køre, så han ikke blev bagt (opvarmet) inde i hytten.

Riiini kommer helt klart med på vores næste ferier til Italien smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyle som en ulv :-)
Kommentér på:
Hyle som en ulv :-)

Annonce