1.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hyle som en ulv :-) Hyle som en ulv :-)

Vi er netop hjemkommet fra 3 dejlige ugers ferie i Italien. Vi har for første gang haft hund med og vi var meget spændte på hvordan det ville gå og jeg havde et helt apotek med, så jeg kunne klare stort set de mest akutte ting der kunne opstå. Jeg har hele apoteket med hjem ubrudt og ubrugt smiley

Det er faktisk gået over al forventning, Riiini var bare så eksemplarisk og nem. De første dage var han i lang snor, men så købte vi noget trådhegn som vi kunne sætte udenom vores overdækket terrasse, så han kunne færdes frit ud og ind af mobilhomet/hytten uden at skulle trækkes med en line som vikler sig rundt om stole- og bordben.

En af de første dage dernede hørte vi en ambulance komme kørende forbi campingpladsen med udrykning. Udrykningen lyder lidt anderledes på de Italienske ambulancer i forhold til de danske. Da ambulancen var næsten forbi, stillede Riiini sig op og begyndte at hyle som en ulv - jeg tænker at han prøvede at kommunikere med ambulance-sirenen.
Det lød bare så utrolig sødt og vi har aldrig før hørt ham hyle på den måde, så vi var meget overrasket.
Det skete et par gange mere efterfølgende, men vi har desværre aldrig nået at finde kameraet frem og filme det.

Det var en dejlig ferie og jeg personligt ELSKEDE at min hund var med og at det gik så godt. Der var jo temmelig varmt, men han sov bare det meste af dagen i skyggen og livede lidt op om aftenen. Når han var alene hjemme, hvis vi var på tur eller i swimmingpoolen hele familien, var der aircondition i hytten som vi satte til at køre, så han ikke blev bagt (opvarmet) inde i hytten.

Riiini kommer helt klart med på vores næste ferier til Italien smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyle som en ulv :-)
Kommentér på:
Hyle som en ulv :-)

Annonce