{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyle som en ulv ???
  • #1   11. maj 2009 Maxi gør det hvis han kan høre nogle hunde gø i det fjerne.

  • #2   11. maj 2009 Min hund Morris gjorde det én nat. Vi blev enige om at han sikkert havde haft en drøm, for han har ikke gjort det hverken før eller siden...

    Men der er sikkert en masse forskellige grunde til at Molly gjorde det smiley


  • #3   11. maj 2009 Lene & Rasmus

    Ulve hyler for at styrke sammenholdet, - for at meddele andre flokke om, at "her er der optaget", - eller for at meddele at "vi er her, - kom hen til os".

    Da hunde er 99,8% ulve rent genetisk, må man gå ud fra, at hunde gør det instinktivt af samme årsager som ulve, og at der ligesom hos ulve er bestemte nøglestimuli ( her: specielle lyde med bestemte frekvenser), som udløser adfærden.

    Mange hunde reagerer på denne måde når de hører sirener, brandbiler, spillefløjter.

    Min egen reagerer på nogle bestemte tones fra telefonsvareren.


  • #4   11. maj 2009 Det lød bare så mærkelig.. Jeg kiggede ud til hende og hun lå bare og kiggede op på mig.

  • #5   11. maj 2009 Lise L: Det kunne godt være det der med " vi er her - kom hen til os "
    For efter vi er flyttet må de kun være i køkken og gang så hun mangler vist lidt os om natten. Det kunne måske være derfor...


Kommentér på:
Hyle som en ulv ???

Annonce