30. jul 2006 Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
Er det gigt eller hva tror i? Er det gigt eller hva tror i?
Min han hunhund har gennem længere tid i perioder været meget øm i det højre forben når han har lagt længe og Sksl op virker han til tider noget stiv i benet de første par meter men når så det er ovre er der intet og spm sagt værre nogen gange end andre. Vi har aflastet og været til kiropraktor og dyrlægen har taget rtg og siger alt er i skønneste orden. Jeg fik så metacam for 1 mdr siden og brugte det i 14 dage intet var der! Desuden har vi fået canosan til hunde med led problemer men jeg synes der er lidt ind imellem stadig og tænker ik det er løsningen.., er der andre der har oplevet lignende....
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.257
Elmo havde det samme.... alm. dyrlæge kunne intet finde.. Ken Lindeblad tryggede et sted, og han fik en reaktion.. det var begyndende gigt i albuen.
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.257
Det kan jo være så meget... og før man er helt sikker er det jo svært at behandle.
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
Men som min mand(dyrlæge) siger, så kan vi røntgenfotograferer Anubis til han lyser op, og vi vil sandsynligvis kun finde gigt, som der alligevel ikke kan gøres noget ved. Anubis er sat på Metacam, og det regner jeg med at han så skal være på, resten af livet.
Han har det jo godt og springer glad omkring, når bare han er smertedækket. Han kommer ud og bliver trænet, går spor (satser på en sph2 i år) og går tur 2-3 timer, hver dag.
Er det gigt eller hva tror i?