977 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Cocker spaniel??"
Cocker spaniel
Jeg er den lykkelige ejer af en skøn Cocker spaniel tæve på to år. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at udstille hende og evt hvis dommerne er enige med mig trække et kuld hvalpe på hende. Jeg er ful...
Jeg er den lykkelige ejer af en skøn Cocker spaniel tæve på to år. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at udstille hende og evt hvis dommerne er enige med mig trække et kuld hvalpe på hende. Jeg er ful...
Skrevet af: Cathrine J - 14. maj 2014
cocker spaniel
hvor meget skal en cocker spaniel ca veje? - voksen, hun
hvor meget skal en cocker spaniel ca veje? - voksen, hun
Skrevet af: Kristina Kam M - 14. jul 2013
Cocker spaniel
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt om racen, ikke kun fra kenneler og diverse hjemmesider, men fra cocker-ejeren! :-) Hvad er cockeren for en hund? Hvad med sygdomme? Hvordan er den og...
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt om racen, ikke kun fra kenneler og diverse hjemmesider, men fra cocker-ejeren! :-) Hvad er cockeren for en hund? Hvad med sygdomme? Hvordan er den og...
Skrevet af: Lotte med boston terrieren Mille - 18. dec 2012
Spar penge på din forsikring
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
http://www.spaniel-klubben.dk/?page_id=288
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 89
dec 2011
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 159
Jeg har to på 6 1/2 md. De er ikke oprettet her endnu. Det har været et rigtig godt valg. de er utrolig milde, meget livlige og glade. Af alt hvad jeg har læst om det, går deres glade sind altid igen. De er konstant glade. Dette gør dem også sensitive over for negative ting. Vi oplevede desværre en lille hund blive revet i ørerne, den skreg, og det var voldsomt. Men lige så ked, som jeg var resten af den dag, lige så påvirket var de. Min ene Henry, sad bare og gloede ud i luften i tre timer. De er nemme, at lære alle ting, de er virkelig kærlige, hengivne. Og så følger de lige i rumpen på en hele dagen.
Mvh. Linda
maj 2009
Ja de hopper OP ! er du vimmer, det gør de meget. Mine må heller ikke være i sofa.
Mvh. Linda
dec 2011
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
maj 2009
Ja pyyyyha jeg har to, det var rigtig godt jeg ikke anede, hvad det ville sige, Ellers havde jeg ikke haft de to. Jeg går meget, og synes lige så godt, jeg kunne have flere med, end mine to små chihuahuaer.
Såå jeg er fuldt booket, de næste to år. Hvor jeg forventer lidt ro. Dejligt.
Mvh. Linda
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 186
feb 2011
dec 2011
feb 2011
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 118
En stædig hund