{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

når tiden snart er der.. {{forumTopicSubject}}

jaaa.. så er min hund Nala snart 10 år gammel, og hun bliver ældre og ældre for vær dag! i dag var en god dag hun var glad hoppede og sprang. hun legede med Anton og var glad da vi var ude men hun begynder at blive gammel.. hun ligger sig helst inde i sit hus, hun er træt dage efter ajgt og kan ikke mere.. Far og jeg sad i dag og snakkede om hvordan hun skulle forlade jorden. det skulle hun på en jagt dag, hvor vi tog hende ud hun fik lov at løbe og glæde sig ved det hun elsker aller mest også skulle det slutte med far og jeg siger farvel.. det er hårdt at det snart er snart også selvom der er en år så er det snart


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når tiden snart er der..
  • #1   9. apr 2011 Det er rigtig forfærdeligt. Vores lab er også efterhånden gammel med en masse småskavanker. Det gælder jo om at finde den moralske grænse for hvornår nok er nok - selvom det kan være svært ikke at være egoistisk. Vi elsker jo de kære dyr. Jeg håber du vil få nogle gode år med Nala endnu smiley

  • #2   9. apr 2011 Ja lige præcis, vi må jo gøre det bedste for dem som du siger når nok er nok!
    ja det håber jeg også, jeg har en anden hund på 2-3 som jeg har et endnu tætter og stærkere bånd med ham tør jeg slet ikke tænke på, på den både!
    og i lige måde med din da!


  • #3   9. apr 2011 Kender godt din situation smiley Vores lab bor hos mine forældre, mens jeg og min kæreste har vores lille Nelly - og hende er jeg selvfølgelig og knyttet til på en anden måde - og at tænke på at hun en dag ikke er her mere kan give mig helt ondt i maven. Men det er jo livets gang, og vi ved det når vi anskaffer os dyrene - så det er bare med at få nogle skønne år med dem så længe vi har dem. smiley

  • #4   9. apr 2011 ja lige præcis! jeg elsker dem utrolig meget det var første da jeg fik anton og begyndte at gå rigtig på jagt jeg fandt ud af hunde kunne betyde så meget - puha

  • #5   10. apr 2011 Nu kender jeg ikke selv noget til jagt og jagthunde - men kunne forestille mig at jeres forhold er meget tæt med det tætte samarbejde I har. Jeg ønsker jer mange dejlige år sammen smiley

  • #6   10. apr 2011 Jeg synes måske at det er jagt hun ikke orker længere. Har I slet ikke tænkt på at pensionere hende, så hun får de sidste dejlige år, som hyggehund. Jeg er sikker på at det har slidt hårdt på hende.

    Det er for tidligt at hun skal forlade denne jord, så ved at pensionere hende kan hun få et lige så godt hundeliv uden jagt.

    Så I bør have en anden, som Nala kan "være noget for", så hun stadigvæk synes hun har et indholdrigt liv uden jagt.

    Har selv haft en lab der blev 14 år, så jeg ved at de kan blive ældre end 10 år. Held og lykke med Nala, jeg synes hun fortjener at blive her på jorden.


  • #7   10. apr 2011 hun er kun rigtig glad når hun er på jagt så det kunne vi aldrig nogen sinde finde på (:

    vores gamle lab blev også 15 år og jagtede også til det sidste (:


Kommentér på:
når tiden snart er der..

Annonce