{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.425 visninger | Oprettet:

bivirkninger ved binyrebarkhormon beh {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger handler dette om bivirkninger ved binyrebarkhormon behandling

Har nogle af jer herinde erfaring med at hunden får desideret kvalme?

kender godt de "normale" symptomer som
- øget ædelyst
- drikker mere
-bliver endten trist/stille eller mere aktiv/glad

osv..

Men har ikke hørt om kvamle, men synes min lille baby virker som om han har kvalme når han skal spise og kæmper med at synke det smiley

skal til tjek hos dyrlægen imorgen men er alligevel dybt bekymret..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bivirkninger ved binyrebarkhormon beh
  • #1   18. okt 2010 Da jeg selv fik binyrebarkhormon fik jeg problemer med svien i halsen a ala halsbetændelse.
    Pillerne føltes "syrlige"
    Måske din hund oplever noget lignende?

Får han det pakket ind i noget - eller giver du ham et eller andet bagefter til at "skylle efter" med?

• #2   18. okt 2010 åh, håber ikke det er sådan noget, det er synd når de ikke kan fortælle hvad der er i vejen smiley

Han får altid pakket ind i en ordenlig klump leverpostej, oveni hans foder..

• #3   18. okt 2010 Er det midlertidig behandling eller længere tid?

• #4   18. okt 2010 Jeg får selv det skidt og får samtidigt piller forebyggende mod mavesår/syre i halsen.. Holder jeg med dem får jeg det vildeste halsbrand.. Så ja det kan godt være sådan noget :o/

• #6   20. okt 2010 det er en kort behandling..

´vi skal have taget røntgen billede af halsen og maven i dag, da det ikke burde have noget med pillerne at gøre.. men tak for svarerne.

• Annette Nette S
    Annette Nette S Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #8   12. dec 2016 Jeg har en kat ( Mivlermis ), som pt får Binyrebarkhormon p.g.a af et pludseligt opståen "blodøre" ( Et "blodøre", opstår, hvis man har haft kronisk øregangsbetændelse - kan også opstå af allergi og dette forekommer oftest hos hunde end hos katte ), som blev ved med at komme igen.
    Han fik øreflappen drænet 3 gange og fik den besked, at det nok skulle gå i sig selv....MEN min kat ville herefter ende med at få sig et "blomkålsøre", når væsken i øreflappen ( via naturens gang ) blev tilbageført til kroppen.
    Jeg har været meget bekymret for ham, da det var noget som opstod fra ene dag til anden og jeg anede intet om den slags. ( Har læst en del på nettet om det her ).
    Han er indekat sammen med 3 andre katte.

Hos dyrlægen, fik han en Binyrebarkhormon indsprøjtning samt jeg skal give ham en kur med tabletter, hvor jeg gradvist skal trappe ned i medicinen ( Medrol ).

Han spiser og drikker godt, hvilket er normalt på den slags medicin. Generelt, har han en god appetit og har det godt.

Hans humør/adfærd:
    - Har ændret sig en smule. Han er meget stille, sover en del mere end han plejer og virker ked ind imellem. Jeg observere ham meget og han har det godt efter omstændighederne.

Han er en ellers en meget frisk og frejdig kat af en alder på 16 1/2 år at være. Han er så god som dagen er lang ?

Han har ingen fysiske skavanker foruden NU dette ene øre, som vil med tiden gå i sig selv igen.

Han plejer at have sine spurt med de andre misser, kæle og vaske de andre katte og ligge tæt på mit hoved, når vi skal sove.

Disse ting har ændret sig en smule on off, siden han kom på Binyrebarkhormon.

Kommentér på:
bivirkninger ved binyrebarkhormon beh

Annonce