hvor er det sørgeligt..(langt) hvor er det sørgeligt..(langt)
Vi mistede i dag den ene af vores hvalpe.. I går observerede jeg at han sov meget og tog jeg ham lige op og nussede lidt lagde han sig bare med det samme igen bagefter..Han var en smule forkølet og spiste ikke så meget for han kunne jo ikke sutte når han ikke kunne trække vejret..
Jeg ringede til dyrlægen og fik en tid til på fredag da jeg fik ham til at drikke lidt vand og han virkede lidt friskere i dag.. Blev ening med mig selv om at jeg ville købe noget modermælkserstatning til ham så han kunne få noget næring,når jeg kom hjem fra arbejde.. Jeg arbejdede hurtigt så jeg kunne komme hjem i en fart og var også hjemme ca 1 1/2 time end normalt.. suste ind i stuen og kunne ikke finde det lille pus nogen steder.. Gik ud i køkkenet hvor vi har en beskedtavle(havde glemt min mobil da jeg tog på arbejde) Og der stod til min store fortvivelse at drengen var død..
Jeg tog afsted med god samvittighed kl lidt over 11 i formiddags og kl 14.30 var han død... Vi beholder tiden ved dyrlægen og får checket de 2 andre hvalpe,så vi ikke mister dem også.. Er bare helt smadret over at den ikke er der mere,,
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 1.288
Mistede selv 5 ud af 10 pga ganespalte, og jeg var grædefærdig.
Håber de sidste 2 babyer er sunde og raske.
Held og lykke med det hele..
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 1.288
Måske det kan være noget i den stil den lille har haft.
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
Husk til en anden gang, at er en hvalp forkølet skal du reagere med det samme og kræve tid hos dyrlæge øjeblikkeligt.
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 144
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 144
hvor er det sørgeligt..(langt)