1.413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 47 Svar

Intet er så godt som Frolic ! Intet er så godt som Frolic !

Jeg har en fetich med kiks og lækre sager til hunden, grænser til sygelig; men min hund takker mig sikkert for det er kiks og ikke snore jeg er betaget af ; )

Jeg er fortaler for at hunde ikke behøver have farvestoffer, sukker og hvede for at blive belønnet, de har meget bedre af det sunde bestående af tørrede dyredele.

Jeg har et arsenal af ører (ko, gris, lam og kanin), tørret hud (fra gris, ko, bøffel, kanin og kænguro), tørret lever og hjerte, klove, pressede ben med kallun og fisk i..
- Listen er meget længere og jeg har netop fyldt kikse-krukkerne op med lækkerier fra kikselageret.

Kaoz tigger ikke selvom det er hans kiks, han er klar over han nok skal få (og han har også sin kikse-kurv hvori der altid er forskellige ben og lækre tørrede ting han kan tage når han synes).. Men når det kommer til Frolic - som jo faktisk er det værste slik i hundeverdenen af kiks - SÅ tigger han !

Han danser rundt i køkkenet og tigger efter bedste evne.. Prøver tricks af og brummer lystigt .

Skal der trænes noget nyt eller noget svært, så er det Frolic der kommer i brug; han arbejder bedst og mest ivrigt for Frolic.. fanden forstå det!

Kallunbidder, kaninkød presset til kiks, ziwi peak, tørrede fisk og hvad der ellers er på markedet af naturlige alternativer ER på lager og bliver ofte forsøgt.. Men har jeg Frolic i lommen har jeg en hund der kan stå på 1 negl og fløjte for at smage bare en enkelt..

Har jeres hunde noget foretrukket på trods af andre (og måske bedre) alternativer?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intet er så godt som Frolic !
  • #1   13. sep 2009 Da jeg gik til hundetræning brugte jeg gulerødder min hund er helt vild med dem. hehe

• #2   13. sep 2009 Fie gør alt for ganske almindelige pølsestykker eller ost.

Men generelt æder hun jo alt *GG*

• #3   13. sep 2009 Trine - Det er da dejligt =) Sundt og stinker ikke *GG*

• #4   13. sep 2009 Rene - Sjovt nok kan Kaoz ikke lide ost.. Pølser er lækre nok.. Hvis der altså ikke er frolic i nærheden *GG*

Og bare fordi Fiesen er en madglad lab kan man jo godt have foretrukne lækkerier ; )

• #5   13. sep 2009 hehe. nej. nemlig. Men hver gang man så roder med nogen gulerødder så står han der med det samme og tror han skal have en. hehe

• #6   13. sep 2009 Bella elsker råt kød, lille ulv hende.....

• #7   13. sep 2009 Hmm nææh har ikke oplevet at Luna har favoritter.. Alt mad er MUMS

• #8   13. sep 2009 Jeg har endnu ikke fundet en godbid som kan holde Chillis koncentration en hel time men prøver stadig på livet løs.

• #9   13. sep 2009 Pølser og Olivers trainingbites, hvis man SKAL finde de foretrukne...... Men som med Fie, så glider ALT ned her......*GGGGGGG*

• #10   13. sep 2009 Vores gamle chihuahua tiggede heller ikke. Men blev der tændt for frituregruden og stegt fritter, så kunne han også triks og danse.

Da vi senere blev så moderne at McDonald blev landsdækkende, så skulle vi lige prøve på at spise deres fritter uden at han fik noget. Da var han ved at være en ældre herre, men med McDaka fritter i sigte, så gik han helt bananas.

• #11   13. sep 2009 Malou elsker kallun.. Men hendes mave, kan simpelthen ikk tåle det.
    Jeg har lige fundet ud af, at Olivers foder med fisk er hun HELT vild med.
    Det kan jeg få hende til at lave søgeøvelser med. Det gider hun normalt ikke, hvis det ikke er små kyllingetern der er spredt.
    Hun er en meget kræsen hund..

Luna derimod, æder alt. Lige minus det nye 1st Choice foder, som jeg har købt til hende smiley

• #12   13. sep 2009 <b>Nina</b>
    Hvor er det bare skægt din hund er sådan mht til Frolic. Det er da sku da lidt specielt smiley

Vores Filippa er helt vild med frugt og grønt. (Generalt spiser hun næsten alt) Gulerødder, æbler, blommer og salat ryger lige ned! smiley

• #13   13. sep 2009 Henriette - Det kan da også gå an her med noget råt, og her er lever den foretrukne og alt hakket er bandlyst *GG*

Jeanette - Ja Luna bliver ret desperart når der er noget der kunne være mad i nærheden *GG*

Lotte - En hel time er faktisk også længe.. Men hvad med legetøj af en art i stedet?
    Et lille tip kunne være at holde små pauser med træningen og lege kort med hunden for at give den afbræk i al den lydighed og konsentration =)

Mette - Synes der er et gennemgåene tema med de labber *GG*

• #14   13. sep 2009 Nå ja, så var Frolic også det eneste der fungerede med Frida da hun var ung. Vi kunne komme med nok så mange kiks og pølser, det var spændende et øjeblik. Men med Frolic, så var der kontakt. Det er hun heldigvis vokset fra smiley

• #15   13. sep 2009 Apropo Ovlivers trainingsbites. Vi fik sådan en startpakke fra Olivers da vi fik Filippa. Hun var helt vild med de Trainingsbite. Men lige pludselig fra den ene dag til den anden gad hun dem ikke længere. Hvis vi giver hende en nu, leger hun kun med den. Men æde den gider hun skam ikke!

Mærkelige hund....

• #16   13. sep 2009 Jeg ville aldrig forvente at kunne holde min hunds koncentration i en time uanset HVAD jeg gjorde eller gav dem:-)

• #17   13. sep 2009 Vores vil også gøre hvad som helst for en Frolic......;0)

• #18   13. sep 2009 Har du prøvet med fiskefrikadeller eller fiskeboller Nina

Det er også et stort hit her, generelt, så jo mere ulækkert det er at have med, jo bedre synes hunden om det *GG*

• #19   13. sep 2009 Raceist - Hæhæ.. Fritter er salte, fedtede og tilsat sukker.. Ikke noget at sige til den lille chi elskede dem ; )

Sabrina - Det gider min ko sjovt nok ikke særlig meget, og al tørfoder er ret ulækkert hvis der ikke kommer dåsemad eller leverpostej på .. Skøre køterdyr ; )

Linda - Jeg ville ønske det var noget sundere han var så betaget af, men ak nej, han skal have sine (farve-)stoffer for at yde lidt ekstra *GG*

Alt sundt og grønt kan man altså ikke spise når man er en flabox, kun ananas, melon og dåseasparges er lidt lækre i den kategori ; )

• #20   13. sep 2009 Jo nu tænkte jeg mere når jeg er til træning med hende - jeg træner ikke så længe når vi er hjemme.
    Men min ældste dreng ELSKER virkelig også frolic

• #21   13. sep 2009 Selvom Coda er mega sulten er hun heller ikke så madglad at hun ikke stikker af efter en god duft smiley

• #22   13. sep 2009 Rene - Fiskeboller spiser han IKKE, frikadeller (både fisk og gris) er ok i en snæver vending (ligesom med pølser), men det vejer ikke tungere end ziwi peak, tørrede fisk eller anden belønning..

Jeg ved ikke hvad det nøjagtig er ved Frolic der gør dem så lækre for koen, han spiser ikke søde ting som slik og andet, det bliver spyttet ud så snart det er smagt på, så sukkerdelen kan det ikke være..

gulerødder bliver nippet i stykker, men ikke ædt, så det er nok heller ikke gulerodsdelen..

Hvad er der så mere i...? E numre, farver og smagsforstærkere..

.. Tror Kaoz livret er E-numre *GG*

• #23   13. sep 2009 Lotte - Det er stadig meget lang tid for en hund at koncentrere sig fuldkommen.. Jeg ville prøve med nogle afbræk i træningen (også på pladsen) med lidt leg og se om det gjorde en forskel =)

• #24   13. sep 2009 Okay... Tusinde tak og det vil jeg prøve

• #25   13. sep 2009 Fie fik rigtig mange frolic, dengang hun gik til waterwalk, faktisk så mange at jeg bad dem om at stoppe med at bruge dem *G*

Men ved sgu ellers ikke lige hvad der skulle være ekstra godt, Fie gør alt, bare for sit normale tørfoder *G*

• #26   13. sep 2009 Lotte K:

Ja prøv det:-) Jeg træner aldrig mere end 5-10 minutter og så går jeg fra i et par minutter og lader hunden snuse lidt inden jeg går tilbage og fortsætter:-)

• #27   13. sep 2009 JA her i huset er det ost...længere nede ad vejen er der en DÅM hundeejer, der frister med Frolic...argh ! *GG*

• #28   13. sep 2009 Rene - Problemet er ikke SÅ stort, det er ikke ofte de bliver taget i brug længere da jeg ikke aner hvad jeg dog kunne finde på at træne ; )

Vi holder bare lydighed og cirkustricks ved lige med de "almindelige kiks", og gemmer frolic til hvis der skulle opstå en svær situation hvor der skal lidt gode stoffer til at lokke *GG*

Problemet er at jeg jo godt ved de er møg-usunde, og de huer mig ikke at fylde det stads i min hund.. Men de smager gooooodt siger Kaoz Ko ; )

• #29   13. sep 2009 Lotte - Almindelig rækketræning med gentagelser er også noget kedelige for en hund.

I gaaaamle dage da jeg var til hvalpemotivation med min schæfer måtte jeg også være opfindsom for han ikke kedede sig til unoder da træningen var noget ensformig og uinspirerende..

• #30   13. sep 2009 Hummer har det på præcis samme måde som kaoz... han acceptere det meste.. men er der frolic, så er han bare HELT PÅ! smiley

• #31   13. sep 2009 Min hund er også glad for alt - og jeg mener ALT! Men hun kan dog blive helt vild og næsten savlende, når jeg står og renser friskfangede ørreder. Der kunne jo falde et hoved af *GG* Ellers foretrækker jeg at fryse fiskerester før hun får det.

• #32   13. sep 2009 hæhæ, Fie er også helt klar når der renses fisk her *G*

• #33   13. sep 2009 Uhh der var en ting, Luna ikke kan lide... rå fisk adrk badrk *S*

• #34   13. sep 2009 Ja, Garlic kører også godt på de fleste typer godbidder, lige nu er jeg heldig, at han elsker sit foder, så det kører lige ned i løgnhalsen på ham, og dog er jeg overbevist om, at var der en som stak en frolic i halsen på ham, ville han være den der var skredet smiley

• #35   13. sep 2009 Jeg ANER faktisk ikke om mine kan li`Frolic? Meeen, det ville undre mig såre, hvis de ikke kunne.....Har dog aldrig prøvet....*GGGG*

• #36   13. sep 2009 Frolic er faktisk heller ikke større hit her end alm. tørfoder.

• #37   13. sep 2009 Cassius' favoritter skifter lidt. Dog kan jeg se, at især Tikkas kaninbider er en af de øverste prioriteter.

Men - der, hvor han bliver HELT perpleks er det, når han bliver belønnet med rester af kød fra vores aftensmad.

Hvis vi vil træne hans impulskontrol så er det det, der skal bruges. Han kører SÅ højt op på det - og så er det faktisk ligegyldigt hvad det er. Det er bare det største hit.

• #38   13. sep 2009 Jeg er nødt til at bruge bløde godbidder, for mine hunde sluger dem og Kaido er altid ved at kløjs i dem:-)

• #39   13. sep 2009 Jeg bruger også Frolic til udstillinger, og der er ikke grænser for hvad man kan få hundene til med dem som godbidder... smiley

• #40   13. sep 2009 hæhæ Mette, lagde du mærke til mine foreslag også var bløde *GG*

Det ryger også ukritisk ned her

• #41   13. sep 2009 Tjah... Med en gadehund og en lab-blanding her i huset er det ikke meget der ryger ikke ned i gabet på de to kræ. Men dog vil jeg sige at en ting som ostehapser (de små fra lillebror) er meeeeget populære herhjemme. Balto hører det så snart de bliver hevet fra hinanden, og Meegò æder bare alt. *G*

• #42   13. sep 2009 Renè:

*GGGGGGGG* Vi og vores forslugne killerdogs.......*GGGGGG*

• #43   13. sep 2009 Nina: Ja, mine er som dine også helt på, når der er Frolic. Havde resterne af en engelsk bøf med til træning med Tria, men først da jeg fandt Frolic frem, kunne jeg få opmærksomhed :o)

Det samme med Cannis. Andre ting så som kødrester mv. kan gå, men Frolic virker bare HVER gang!

(Tria kan desuden slå koldbøtter, når min kæreste spiser frugt ;o) )

• #44   13. sep 2009 Mine vil gøre ALT for banan..

Frolic er simpelthen det værste gang sukker og farvestof, jeg kunne aldrig finde på, bare at lade mine hunde smage det..
    der er så meget farvestof i at hvide hunde kan få et rødligt skær i pelsen af dem.!!!!

• #45   13. sep 2009 Min mormors sidste mange pudler levede af frolic i alle deres år og så selvf. hjemmelavet mad. Dengang gik man ikke så meget op i det. Hun synes det er latterligt hvor meget vi går op i det i dag ..

Kia er ikke til de fleste godbidder. Hun tager det i munden og spytter dem ud igen under træning. Hun fungerer bedst på ros.

Frolic og andre former for tørkost vil hun kun smage på et par gange (hvilket er heldigt nok da hun er allergisk) ... Tørrede ører fra diverse dyr siger hende heller ikke noget, ej heller fiskegodbidder.

Strudseben og tørrede tarme fra diverse dyr spiser hun som hyggeguf men eller er hun ikke nem at få til at spise noget overhovedet medmindre hun er ekstrem sulten.

Her måtte hun gerne være lidt mere lab-agtig suk.

• #46   13. sep 2009 Mine er altædende -Reiki foretrækker dog kød der lige har fået e hurtig tur i ovnen så det stadig næsten er råt, men ikke klistrer moars fingre helt til.

Frolic spises gere, men foretrækkes ikke rigtig fremfor noget andet.

Gaia arbejder for hvad som helst. Bare det er spiseligt er hun lykkelig.

Jeg har dog fornyligt vundet en pakke guffer som ligner lidt frolic men er uden farven. For mig lugter de bare som frolic, men spørger du reiki må der være noget andet i, for de er altså sindssygt lækre! Så jeg tror lige jeg skal have fundet ud af hvor man kan få dem henne. De er lidt store at træne med, men kan brækkes over i mindre stykker.

• #47   13. sep 2009 hov ja -Tikka's kanin-guffer er osse et hit hos Reiki. Okse-gufferne er osse acceptable.

Kommentér på:
Intet er så godt som Frolic !

Annonce