intet er lige til... :( {{forumTopicSubject}}
chika blev opereret i tirsdags og fik fjernet et fremmedlegeme i halsen... operationen tog to timer og hun blev der natten over... siden har hun haft dræn i for at der ikke skulle samle sig væske.. hun var til kontrol i fredags og alt så fint ud...
i morgen har vi en tid til at drænet skal fjernes hvis det er holdt nogenlunde op med at væske.. igår ringede jeg til vagtdyrlægen fordi jeg syntes det var begyndt at væske mere end det havde gjort i fredags og at det var blevet mere lyserødt igen.. men dyrlægen mente det var normalt og bare et tegn på at det var begyndt at hele og at vi ikke skulle bekymre os...
her til aften syntes jeg så at det var begyndt at lugte fra såret og spurgte så min kæreste om det bare var mig men nej han mener også at det lugter... så nu er vi bange for at der gået betændelse i det... chika er frisk nok så vi regner med at snakke med dyrlægen om det i morgen... men det er så irriterende at intet er så lige til når det kommer til chika hun er en meget uheldig hund.. og efter den operation måtte det godt være gået bare lidt mere som det skulle især fordi jeg er sat til at føde om 3 uger så der må hun meget gerne være rask...
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 291 Svar: 1.556
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Vi krydser fingre for at alt er som det skal være
okt 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg håber alt er som det skal være..
okt 2006
såret så fint ud på hendes hals.. og var helet helt inde i munden så hendes mad skal ikke opblødes mere... til gengæld var lugten fra hendes sår tegn på infektion som hun har fået antibiotika for og så bliver drænet først fjernet på fredag da det stadig væsker meget... vi havde dog ikke behøvet at være helt så bekymret som vi var i går aftes men det er bare ikke den rigtige lugt når ens hund lugter af rådden fisk fra et sår... jeg glæder mig bare til hun er helt helet og på toppen igen og så må det altså være slut med at være så uheldig... jeg tror bare det bliver svært at forklare hende det..
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Aj hun må da have haft sin dose af uheld *S*
okt 2006
intet er lige til... :(