{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Skåret pote {{forumTopicSubject}}

Ja for 14 dage siden fik koda skåret sig i den trædepude der sidder oppe ved den ulveklo. hen til dyrhospitalet og få den syet. 1 uge efter går det op. hen til dyrlægen igen.. 1 uge efter det får han fjernet stingene, det var igår eftermiddags. så for det ik skal være løgn går det op igen igår aftes!!! ej hvor er det irriterende..
Og har holdt ham i ro nu i 14 dage, det sys jeg er rigelig til ham. Men nu blir vi nødt til at holde ham i ro meget længere tid...
Åhh stakkels pus, har så ondt af ham...

er der nogen der har samme erfaring, og hvor lang tid er der gået før det har helet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skåret pote
  • #1   20. feb 2009 Altså vi har også haft et par skåret poter, og selvom det tager pænt lang tid at hele, har vi nu aldrig haft problemer med at det er gået op. Tråedene er blevet taget efter ti dage, og derefter har der ingen problemer været.

  • #2   20. feb 2009 Puhaa det pote halløjsa er noget arrig satan... Det tager rigtig lang til at komme sig over man skal væbne sig med en go potion tolmodighed for det kan bare tage lang tid inden den er helt over det... held og lykke og godt det ikke er mig for jeg har prøvet det!

  • #3   20. feb 2009 Problemet er at trædepuderne, tager længere tid om at læges helt op, bare det at hunden går på en trædepude, er nok til at såret ikke vil lukkes helt.

    Men det er bare om at have tålmodighed, og så gi hunden en sok eller ligne på, især nu hvor der er salt og grus på veje og stier.



  • #4   20. feb 2009 puha det må du ik sige mathilde:( nej men der er jo ingen vej undeom...vi må ha tålmodighed....

  • #5   20. feb 2009 Emma har prøvet at få noget i trædepuden.
    Hun kom i narkose og dyrlægen måtte fjerne det der var i poten og sy det. Hun havde forbinding på i 3 dage, godt det ikke var længere for hun skulle på udstilling på dag 4.
    Jeg sørgede for at hun gik med sok på hele tiden og når hun skulle udenfor kom jeg en pose på og en sok mere. Men ellers blev hun kun luftet i haven og nogle enkelte gange rundt om rækkehuset.
    Først efter 10 dage kunne vi se at det begyndte at hele.


  • #6   20. feb 2009 Vi har også bundet poten ind. men nu er det heldigvis den pude der er oppe ved ulvekloen. så den belaster han jo ik på samme måde som hvis det var trædepuden.. heldigvis det ik er der..

Kommentér på:
Skåret pote

Annonce