{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Skåret pote:-( {{forumTopicSubject}}

Kaido skar sin pote i tirsdags....... Jeg var lang tid om at finde skaden, men endelig fandt jeg en lille flænge i den ene trædepude. Hun var overhovedet ikke præget af det. Den eneste grund til at jeg opdagede det var at hun hev forbenet til sig 2 gange da vi gik tur og så var der svage blodspor på gulvet da vi kom hjem. Hun var frisk og skide fræk som hun plejer at være.

Jeg vaskede det i rent vand og så puttede jeg en hundesok på........

SÅ ændrede hun TOTALT karakter!! Hun lagde sig på sækkesengen og gik i "Maude-mood"...... Han kunne INGENTING!! Jeg lod hende ligge og tænkte at hvis jeg gik ud i køkkenet, ville hun komme humpende derud. Men nææ nej.

Hun var som lammet........ Kunne ikke røre sig. Ikke engang hendes hovede..... Ingen rugbrødshapser som normalt er guf.........Man kunne næsten SE hende ligge og holde sig på panden..... Hun var på sit dødleje (altså hvis I spørger Kaido!!)

Til sidst tænke jeg: "Nå, men så må jeg satse på at hun lader det være" og tog sokken af.......

Hun stod op fra de døde!!!!!!!!!!! Mirakel!!

Og så FRÆSEDE hun rundt i huset i 10 minutter for derefter at spise sin rugbrødshapser, kigge på mig med et blik der sagde "du VED at jeg får min vilje hver gang", lægge sig i sækkesengen med et DYBT suk og sove.

DAMN, den lille skidespræller.......... Jeg kunne have slået hovedet ned i maven på hende hvis det ikke var fordi jeg var færdig af grin..........*GGGGGGG*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skåret pote:-(
Kommentér på:
Skåret pote:-(

Annonce