{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

spiser stadigvæk meget lidt {{forumTopicSubject}}

jeg har stadigvæk et lille problem med coco, hun spiser stadigvæk meget lidt, har prøvet med et nyt foder, men tja det hjælper heller ikke rigtig. hun er jo lige knap 7 mdr, og derfor stadigvæk hvalp.. bryder mig ikke rigtig om det, ville jo gerne ha at hun spiser nogenlunde de mængder hun skal men pt er det kun ca 1/3 del af hendes daglige portion hun spiser..
nogen der har haft samme problemstilling..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spiser stadigvæk meget lidt
  • #2   5. dec 2007 Jeg havde samme problem med Misty i et halvt år og har det nogle gange stadig i perioder....

Jeg fandt ud af at hun ikke spiste for sulten men for hyggen så prøv at leg maden i hunden, enten i en bold, en flaske eller prøv at skyde det hen af gulvet så hunden skal "jagte" foderen.

udover det så spar lidt på kødbenene og kikserne da de også mætter i en lille hundemave =)

• #3   5. dec 2007 Lise nu ved jeg ikke hvor stor din hund er og bliver men det med ikke at spise for sulten men for hyggen er et typisk problem for mindre hunde

• #4   5. dec 2007 Vil det hjælpe at smide maden rundt omkring, så hun selv skal finde det?? Det er måske lidt mere spændende??

• #7   5. dec 2007 Hvis du har maden stående fremme hele dagen, ja så er det derfor den ikke spiser.

• #8   5. dec 2007 PAS på med for voldsom leg inden maden. Maven skal helst have ro 1 time eller 2 både før og efter et måltid for at undgå mavevending:-))

• #9   5. dec 2007 jeg er glad for at høre det ikke kun er mig der har olevet problemet..
    ang det med at hn skal arbejde for føden har vi prøvet, har brugt en ½ liters flaske, men har nu købt sådan en specielt til formålet hvor der er lidt mere udfordring i det, en lilla flaske med tov i så man skal arejde lidt mere end bare smide rundt med den..
    men jeg kan helt sikkert godt nikke kende til det med at spise for hyggen skýld..

er der nogen der har hørt noget om at de ikke har behov for så meget foder, fordi de ikke vokser så hurtigt mere..¨
    hørte jeg fra den lokale dyrehandler

• #10   5. dec 2007 hvaad med lidt lækkert i maden... leverpostej... kylling...ost...eller andet ... måske lidt delle fra middagsbordet.... så tror jeg det glider ned :O)

• #11   5. dec 2007 E´n god ide at putte lidt lækkert i men pas på

Jeg har erfaret at Misty efter det ikke ville spise overhovedet hvis der ikke var noget hyggeligt i skålen så jeg ville anbefale at lade vær med det til hverdag også kun brug det trisk en sjældent gang i mellem så hellere bruge lidt tid på at skyde foderet hen over gulvet

Derved ikke sagt at alle hunde har det sådan men jeg ville nødigt give hunden den vane...

• #12   5. dec 2007 hejsa..
    Malli spiser heller ikk særlig meget. Prøv og kaste lidt mad på gulvet, det kan hjælpe..mad

• #13   5. dec 2007 connie - det er jo lidt svært, da det er en blanding eller fransk bulldog og pekingeser, men hun vejer pt 8½ kg, og vi regner med at hun kommer op omkring de 10 kg, måske lidt mere..

men hun er ikke tyk, men heller ikke tynd, man kan ikke se hendes riben, men man kan mærke dem hvis man føre hænderne ned langs hendes sider.. og det plejer jo at være sådan det skal være.. eller

mette h - ja voldsom leg er der ikke rigtig noget af inden og eftermad, hun leger ofte med sig selv omkring spisetid, og så er det jo oftes moslen med tøjdyrene.. så håber det kan gå..

• #14   5. dec 2007 Lise B.

DET gør Lotus også. Hun bliver forfærdelig legesyg når hun har spist. Men det sker helt uden indblanding fra vores side. Så stopper hun ret hurtigt:-))

• #15   5. dec 2007 jeg vil lige sige tak for alle råd samt tak for alle dem som beroligende kan fortælle at de også har haft eller har disse "problemer", men som der også var en der sage, så længe humøret er høj og energiet i to, ja og der kommer noget ud af enden så slapper vi af..

endnu en gang tak for hjælpen giver ro i sjælen

Kommentér på:
spiser stadigvæk meget lidt

Annonce