851 visninger
|
Oprettet:
spiser stadigvæk meget lidt {{forumTopicSubject}}
jeg har stadigvæk et lille problem med coco, hun spiser stadigvæk meget lidt, har prøvet med et nyt foder, men tja det hjælper heller ikke rigtig. hun er jo lige knap 7 mdr, og derfor stadigvæk hvalp.. bryder mig ikke rigtig om det, ville jo gerne ha at hun spiser nogenlunde de mængder hun skal men pt er det kun ca 1/3 del af hendes daglige portion hun spiser..
nogen der har haft samme problemstilling..
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 405
Jeg fandt ud af at hun ikke spiste for sulten men for hyggen så prøv at leg maden i hunden, enten i en bold, en flaske eller prøv at skyde det hen af gulvet så hunden skal "jagte" foderen.
udover det så spar lidt på kødbenene og kikserne da de også mætter i en lille hundemave =)
feb 2007
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
maj 2007
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 110 Svar: 443
ang det med at hn skal arbejde for føden har vi prøvet, har brugt en ½ liters flaske, men har nu købt sådan en specielt til formålet hvor der er lidt mere udfordring i det, en lilla flaske med tov i så man skal arejde lidt mere end bare smide rundt med den..
men jeg kan helt sikkert godt nikke kende til det med at spise for hyggen skýld..
er der nogen der har hørt noget om at de ikke har behov for så meget foder, fordi de ikke vokser så hurtigt mere..¨
hørte jeg fra den lokale dyrehandler
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
feb 2007
Jeg har erfaret at Misty efter det ikke ville spise overhovedet hvis der ikke var noget hyggeligt i skålen så jeg ville anbefale at lade vær med det til hverdag også kun brug det trisk en sjældent gang i mellem så hellere bruge lidt tid på at skyde foderet hen over gulvet
Derved ikke sagt at alle hunde har det sådan men jeg ville nødigt give hunden den vane...
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 40
Malli spiser heller ikk særlig meget. Prøv og kaste lidt mad på gulvet, det kan hjælpe..mad
sep 2007
men hun er ikke tyk, men heller ikke tynd, man kan ikke se hendes riben, men man kan mærke dem hvis man føre hænderne ned langs hendes sider.. og det plejer jo at være sådan det skal være.. eller
mette h - ja voldsom leg er der ikke rigtig noget af inden og eftermad, hun leger ofte med sig selv omkring spisetid, og så er det jo oftes moslen med tøjdyrene.. så håber det kan gå..
maj 2007
DET gør Lotus også. Hun bliver forfærdelig legesyg når hun har spist. Men det sker helt uden indblanding fra vores side. Så stopper hun ret hurtigt:-))
sep 2007
endnu en gang tak for hjælpen giver ro i sjælen
spiser stadigvæk meget lidt