Min hund spiser grene i bedring {{forumTopicSubject}}
Jeg skrev her i onsdag omkring min hund spiste grene og have mave smerter. Vi snakke med dyrlæge onsdag aften, og skulle se tiden an da jeg allerede have givet ham noget som kunne hjælpe og det vil være noget sammen de vil gøre... Dog entet vi hos dyrlægen da han stadigvæk have en del smerte. Og dyrlægen bekæfte også at han have ondt i maven.. Men han haft lidt afføring torsdag morgen, valgt han at sende os hjem med noget medicin som kunne hjælp på maven. Plus skåne kost...Men han skulle gerne forsæt med have lyst til mad plus der skal kommen afføring og han må ikke forsætte sin opkast.
Idag er han i bedring han havre meget lille afføring med grene i går, og har fået tilbudt 4 små gang havre suppe. Han er komme ikke så ondt, og han dog meget træt i nu, men de regne med der kunne gå 5 dag før han er helt på toppen. Og vi håber så der kommer noget afføring Idag.
hvis ikke han ikke kommer ned mere afføring og får dårligt skal han så afsted til røntgen, men jeg sikker at hankomme sig selv.
Det skrive dette til jeg der skrev for leden så i kunne høre hvad ser var sket med ham
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 533
I vores tilfælde var det en mave onde der florerer meget i tiden stadigvæk... det kunne godt minde lidt om parvo.
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 533
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 235 Svar: 1.359
Heldigvis får en del væske igennem havre suppen. Så han ikke risiker at mange væske
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
Min hund spiser grene i bedring