{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

ejer der ikke burgte ha hund? ... {{forumTopicSubject}}

Hey ... Jeg smakkede fornyligt med en pige fra min skole på 17 ( tror jeg ) - om hunde.
Hund Havde en blaning af amstaff, pit bull og labrador ( det har jeg ikke npget i mod smiley ) .
Hun var også glad for hunde, og vi snakkede meget om hunde, og hun virkede rigrig flink - indtil hun fortalte at hund "også" havde prøvet at give sin hund en levende kaniner som den kunne få lov til at "flå" i stykker....eller dræbe ( !? - tænkte jeg så )

Få sekunder efter sagde hun : " lissom dem der træner kamphunde" ...
Så spurgte jeg - :" hvorfor gør du det "?
Hun svarede :" så bliver den bedre til at forsvare sig ...."

Der stivnede jeg altså indeni - Forsvare sig ?! mod hvad ? ( andre kamphunde? )
Er det mig eller ... er der så ikke bare chancer for at den "angriber andre dyr, mindre hunde ... ?

Hvad mener i om det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ejer der ikke burgte ha hund? ...
  • #1   11. jun 2005 hun er SYG i hovedet........ MIN MENING!!!!!!! :o(

• #2   11. jun 2005 Ja, syg i hovedet er en god beskrivelse!

• #3   11. jun 2005 hvad sker der for mennesker nu om dage... har de virkelig ikke andet at lave... hun burde virkelig ikke ha´ hund

• #4   11. jun 2005 Jeg fik altså helt ondt indeni ...det var bare den måde hun sagde det på - som om det var meget normalt !!

• #5   11. jun 2005 Hun er jo fuldstændig væk fra vinduet!!!!!!!

Hun burde bare ikke have hund, hvis hun først får sat det i gang i sin hund, ja så ser den nemlig alle små dyr incl. baby'er og små børn som byttedyr. Hunde der bider får en endorfiner udløsning, det vil sige at det pumper rundt i kroppen på dem, og de bliver høje af det, og vil søge det "rush" igen og igen.

• #6   11. jun 2005 maria : nej ... jeg var virkelig lige ved at GGRRRR - springe i luften !!! -

Vi snakkede også om at jeg var intereserret i en dobermann - så sagde huun også at Sådan en har hun også lige fået tilbudt - og ville gerne ha sådan en For de var da enormt seje og den SKULLE være kuperet, for ellers virkede den jo ikek !!!!

DER blev jeg godt nok ( som den dobermann elsker og beundre jeg nu er ) godt nok chokeret! - Det er altså ikke en grund til at anskaffe sig sådan en hund !
    og når hun ikke er ældre .

Hvis man skal anskaffe sig en dober' Skal man ville aktivere den og vilel bruge den - Til noget FORNUFTIgT!!!

• #7   11. jun 2005 Ronnie og ...

Jeg har også bare tænkt på det lige siden hun sagde det ...
    Det er bare et spørgsmål om tid ...

• #8   11. jun 2005 nu spørger jeg nok dumt, men er det ikke ulovligt at haveblanding af pit bull også ? jeg har intet imod racen overhovedet men de mennesker der gør dem til kamphunde og det er hun jo på vej til at gøre den til, så var det måske bedre at den blev meldt til politiet og blev aflivet inden det gik helt galt. Det er i hvert fald min mening for hvis hun fodrer den med levende kaniner hvem ved så ikke hvad mere hun gør og så kan det da ikke vare længe før hunden bliver en kamphund, det ville da være mærkeligta ndet ?
    Kan man ikke melde det ? er det ikke ulovligt at have pit blandinger også ?

• #9   11. jun 2005 henriette :
    Jeg ved det ikke - kunne spørge min far ( politimand ) men han er i vejle ...

Hun burgte slet ikek ha lov til at ha hund med den indstilling!!!

• #10   11. jun 2005 .... henriette :
    Hverken med den indstiling til den hun har - og den dobermann hun har tænkt sig at anskaffe sig ... !!!

• #11   11. jun 2005 Jo i præncippet kunne man godt melde hende for at have en pitt blanding, problemet er bare at der ikek findes en måde at bevise at det virkelig er en pitt blanding, man kan nemlig ikke tage DNA test's på hunden for man har ikke noget at sammenligne med, da der er så mange forskellige blodlinier inden for de forskellige hunde racer.

• #12   11. jun 2005 Nej nemlig sonne...

Jeg synes du skulle prøve at spørge din far. fordi for det frste er det sgu synd for hunden men for det andet hvis hun behnalder den sådan og bliver ved med det bliver den jo en farre for samfundet. Og man ved sku aldrig hvem det går ud over så. Man kan jo altid håbe det er ejeren selv ( mener det ikke så hårdt som det er sagt og aligevel) men det kan jo også være en uskyldig hund eller barn eller baby og det er sgu forfærdeligt .
    Det er sgu trælst der er så forbandet mange syge mennesker til, men det er der detsværre og så må vi jo gøre vores bedste for at de ikke ødelægger det for os andre smiley
    henriette

• #13   11. jun 2005 Nej nemlig sonne...

Jeg synes du skulle prøve at spørge din far. fordi for det frste er det sgu synd for hunden men for det andet hvis hun behnalder den sådan og bliver ved med det bliver den jo en farre for samfundet. Og man ved sku aldrig hvem det går ud over så. Man kan jo altid håbe det er ejeren selv ( mener det ikke så hårdt som det er sagt og aligevel) men det kan jo også være en uskyldig hund eller barn eller baby og det er sgu forfærdeligt .
    Det er sgu trælst der er så forbandet mange syge mennesker til, men det er der detsværre og så må vi jo gøre vores bedste for at de ikke ødelægger det for os andre smiley
    henriette

• #14   11. jun 2005 Nej nemlig sonne...

henriette

• #15   11. jun 2005 ihhhh hvad sker der lige med mit indlæg ?

• #16   11. jun 2005 --- ja, Men jeg tror bare han siger at det politiet ikke rigtig kan stille noget op !! - han vil nok gerne - men det danske politi er altså ikke det skapeste - De burgte lære noget af sverige ...

• #17   11. jun 2005 henri.. :
    hehe - ja det gik lige lidt amok amok der smiley ---

• #18   11. jun 2005 Cilla..

Nej ved godt det er et problem, men når hun selv render og råber højt om at der er pit i må der jo være massere af vidner. Detsamme med hun bare blabrer om hun fodrer med kanin osv. altså det er sgu da ulovligt at fodre med levende kaniner er sgu da vel også dyremishandling er det ikke ? eller er den danske lov som sædvanlig bare for VATTET ... det skullesgu ikke undre mig at der ikke kan gøres noget ved det. før / hvis den dag kommer hvor hunden går til angreb. det er sgu sørgeligt ...
    dumme møgkælling hun skulle fande havenogle tsæk
    ja undskyld men jeg bliver sgu så harm over sådan nogle mennesker

• #19   11. jun 2005 hen ... Efter som at jeg har gået på hold med hende i et stykke tid ... Hun er sku ikek det hurtigste dyr i skoven .-- hun er aldrig i skole - Hun render ikke og råber om det --- men lige der hvor vi snakkede fik hele bordet det godt nok at vide - og der er ikke noget jeg helere vil end at melde hende ..
    undskyld - men DUMME TØS!

• #20   11. jun 2005 Tro mig jeg er også harm, men desværre er det danske retssystem ikke gearet til den slags ting..........=o( Det er lige nøjagtig den slags "børn" som ødelægger det hele for os andre der har hovedet med os når det kommer til hunde.

Jeg tror ikke at det er ulovligt at fodre med kanin unger, hvad tror du folk med slanger fodre deres dyr med???...........det er jo også levende bytte.

• #21   11. jun 2005 Cilla : Nej - det er jo rigtig nok --- med slanger og så'n ---
    Men i mit hoved er det virkelig noget andet når det kommer til hunde der dræber kaniner ... Det kan jeg ikke hekt lige forholde mig til ...

• #22   11. jun 2005 - og så til det formål ...

• #23   11. jun 2005 Det er det igså for mig, for stod det til mig skulle hun have fjernet den hund med det samme og på et intensivt kursus i hunde hvis hun nogensinde skulle eje en hund igen. Sådan en lille uvindene møg unge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #24   11. jun 2005 Ej - nu er jeg godt nok blevet helt hissig !!!! GGrrrr
    Ttror jeg vil gå ind og lave nogle pandekager ... og præve at tænke på noget andet!

• #25   11. jun 2005 Men prøv at melde hende det kan jo aldrig skade, jeg ved ikke om det kan gøre anonymt, men sæt ikke dig selv på spil, så gør det under falsk navn, eller få din far til det. Det kan at hvis hun er så dum som du skriver så kan hun jo stikke de idioter der har solgt hende hunde, for de skulle fandme have en ordentlig røvfuld for at slå plat på en stakkels hund!!!!!!!!!!!!!!

Det lyder bare godt det med de pandekager, send lige en stak til odense..............*gggg*

• #26   11. jun 2005 ja - jeg tror lige jeg skal ha fat i min gamle far smiley --

Idiot tøsen kommer faktisk fra odense ... verden er lille hva?

Det er en af grundene til at jeg godt kunne overveje at blive politi mama smiley - de skal jo ha lidt hjælp .... smiley

• #27   11. jun 2005 hvor i odense kommer hun fra, det kan være jeg skal på en lille udflugt og hente en hund......................

Du kan kontakte mig på min mail Cilla@wespeed.dk så kan vi l,ige snakke narmere sammen hvis det er.

• #28   11. jun 2005 deter iorden .... smiley

Jeg skal med på tur !!! - måske med maske på smiley

Jeg sender pandekager til dig dig og alle de små kære smiley ----
    Er smuttet ... for nu skal der laves pandekager smiley

• #29   11. jun 2005 det er jo sygt men skal ikk have hund for at lære den at kæmpe

• #30   11. jun 2005 Syg i hovedet! Det er hvad hun er!

Give hundene levende kaniner, ja i det hele taget levende dyr. Det kan sætte mit p.. i kog! *GRR*

Hun burde skamme sig!

Kommentér på:
ejer der ikke burgte ha hund? ...

Annonce