ejer der ikke burgte ha hund? ... {{forumTopicSubject}}
Hey ... Jeg smakkede fornyligt med en pige fra min skole på 17 ( tror jeg ) - om hunde.
Hund Havde en blaning af amstaff, pit bull og labrador ( det har jeg ikke npget i mod ) .
Hun var også glad for hunde, og vi snakkede meget om hunde, og hun virkede rigrig flink - indtil hun fortalte at hund "også" havde prøvet at give sin hund en levende kaniner som den kunne få lov til at "flå" i stykker....eller dræbe ( !? - tænkte jeg så )
Få sekunder efter sagde hun : " lissom dem der træner kamphunde" ...
Så spurgte jeg - :" hvorfor gør du det "?
Hun svarede :" så bliver den bedre til at forsvare sig ...."
Der stivnede jeg altså indeni - Forsvare sig ?! mod hvad ? ( andre kamphunde? )
Er det mig eller ... er der så ikke bare chancer for at den "angriber andre dyr, mindre hunde ... ?
Hvad mener i om det
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
apr 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 147
apr 2005
Følger: 48 Følgere: 47 Hunde: 4 Emner: 8 Svar: 150
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 66
Hun burde bare ikke have hund, hvis hun først får sat det i gang i sin hund, ja så ser den nemlig alle små dyr incl. baby'er og små børn som byttedyr. Hunde der bider får en endorfiner udløsning, det vil sige at det pumper rundt i kroppen på dem, og de bliver høje af det, og vil søge det "rush" igen og igen.
mar 2005
Vi snakkede også om at jeg var intereserret i en dobermann - så sagde huun også at Sådan en har hun også lige fået tilbudt - og ville gerne ha sådan en For de var da enormt seje og den SKULLE være kuperet, for ellers virkede den jo ikek !!!!
DER blev jeg godt nok ( som den dobermann elsker og beundre jeg nu er ) godt nok chokeret! - Det er altså ikke en grund til at anskaffe sig sådan en hund !
og når hun ikke er ældre .
Hvis man skal anskaffe sig en dober' Skal man ville aktivere den og vilel bruge den - Til noget FORNUFTIgT!!!
mar 2005
Jeg har også bare tænkt på det lige siden hun sagde det ...
Det er bare et spørgsmål om tid ...
maj 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 213
Kan man ikke melde det ? er det ikke ulovligt at have pit blandinger også ?
mar 2005
Jeg ved det ikke - kunne spørge min far ( politimand ) men han er i vejle ...
Hun burgte slet ikek ha lov til at ha hund med den indstilling!!!
mar 2005
Hverken med den indstiling til den hun har - og den dobermann hun har tænkt sig at anskaffe sig ... !!!
aug 2004
maj 2005
Jeg synes du skulle prøve at spørge din far. fordi for det frste er det sgu synd for hunden men for det andet hvis hun behnalder den sådan og bliver ved med det bliver den jo en farre for samfundet. Og man ved sku aldrig hvem det går ud over så. Man kan jo altid håbe det er ejeren selv ( mener det ikke så hårdt som det er sagt og aligevel) men det kan jo også være en uskyldig hund eller barn eller baby og det er sgu forfærdeligt .
Det er sgu trælst der er så forbandet mange syge mennesker til, men det er der detsværre og så må vi jo gøre vores bedste for at de ikke ødelægger det for os andre
henriette
maj 2005
Jeg synes du skulle prøve at spørge din far. fordi for det frste er det sgu synd for hunden men for det andet hvis hun behnalder den sådan og bliver ved med det bliver den jo en farre for samfundet. Og man ved sku aldrig hvem det går ud over så. Man kan jo altid håbe det er ejeren selv ( mener det ikke så hårdt som det er sagt og aligevel) men det kan jo også være en uskyldig hund eller barn eller baby og det er sgu forfærdeligt .
Det er sgu trælst der er så forbandet mange syge mennesker til, men det er der detsværre og så må vi jo gøre vores bedste for at de ikke ødelægger det for os andre
henriette
maj 2005
henriette
maj 2005
mar 2005
mar 2005
hehe - ja det gik lige lidt amok amok der ---
maj 2005
Nej ved godt det er et problem, men når hun selv render og råber højt om at der er pit i må der jo være massere af vidner. Detsamme med hun bare blabrer om hun fodrer med kanin osv. altså det er sgu da ulovligt at fodre med levende kaniner er sgu da vel også dyremishandling er det ikke ? eller er den danske lov som sædvanlig bare for VATTET ... det skullesgu ikke undre mig at der ikke kan gøres noget ved det. før / hvis den dag kommer hvor hunden går til angreb. det er sgu sørgeligt ...
dumme møgkælling hun skulle fande havenogle tsæk
ja undskyld men jeg bliver sgu så harm over sådan nogle mennesker
mar 2005
undskyld - men DUMME TØS!
aug 2004
Jeg tror ikke at det er ulovligt at fodre med kanin unger, hvad tror du folk med slanger fodre deres dyr med???...........det er jo også levende bytte.
mar 2005
Men i mit hoved er det virkelig noget andet når det kommer til hunde der dræber kaniner ... Det kan jeg ikke hekt lige forholde mig til ...
mar 2005
aug 2004
mar 2005
Ttror jeg vil gå ind og lave nogle pandekager ... og præve at tænke på noget andet!
aug 2004
Det lyder bare godt det med de pandekager, send lige en stak til odense..............*gggg*
mar 2005
Idiot tøsen kommer faktisk fra odense ... verden er lille hva?
Det er en af grundene til at jeg godt kunne overveje at blive politi mama - de skal jo ha lidt hjælp ....
aug 2004
Du kan kontakte mig på min mail Cilla@wespeed.dk så kan vi l,ige snakke narmere sammen hvis det er.
mar 2005
Jeg skal med på tur !!! - måske med maske på
Jeg sender pandekager til dig dig og alle de små kære ----
Er smuttet ... for nu skal der laves pandekager
feb 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 6
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Give hundene levende kaniner, ja i det hele taget levende dyr. Det kan sætte mit p.. i kog! *GRR*
Hun burde skamme sig!
ejer der ikke burgte ha hund? ...