{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Til jer der ejer onlineshops :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en veninde der har fundet ud af at hun vil åbne en onlineshop (ikke med dyreartikler).

Da jeg jo ved at der findes nogle butikker blandt brugerne herinde vil jeg høre om I kan anbefale hende noget?¨

Tilsyneladende kan man have shop på forskellige måder:
En hvor man hele tiden har et computerfirma i ryggen og også hele tiden betaler til.

En hvor man betaler et indgangsbeløb for at få det sat op, og så selv kører det videre.

En hvor man selv står for det hele, MEN.... Dette er "nemt" nok, hvis folk bare skal bankoverfører, som f.eks. "fruhansenshobby.dk hvor jeg ofte handler smiley

Men hvad hvis man ønsker at skulle have dankort og lign med i shoppen.....

Nogle anbefaler hvor hun skal starte med at undersøge, hvordan det hele hænger sammen? smiley

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer der ejer onlineshops :-)
  • #1   22. mar 2011 Hvis man vil have dankortbetaling på sin side, så ber man om det. Kan firmaet ikke opfylde de krav man har, må man finde nogle andre jo.

• #2   22. mar 2011 www.nets.dk kan man søge mange af de oplysninger vedr. betalingssystemer.
    hvis hun skal have mulighed for at kunderne kan betale med dankort eller andre kort, så skal hjemmesiden være færdig ( eller tæt på færdig ) før hun sender ansøgningen til PBS ( nets ) ... Og så tager det omkring 8 uger før de kigger på det ( det er helt seriøst... 8 uger er ventetiden lige nu )

Mht om man selv skal stå for at lave hjemmesiden eller ej kommer meget an på hvor god man er til det.
    jeg synes man skal vælge at få andre til at lave designet for det er ret vigtigt det er rigtigt sat op i forhold til om kunderne fortsætter ind på siden eller om de stopper ved forsiden.
    jeg som ingen forstand har på at lave hjemmesider har valgt løsningen at et firma har lavet webshoppen og jeg har dem i ryggen og kan ringe og få support hvis der er noget jeg ikke forstår eller der skal laves designmæssige ændringer.
    jeg lægger selv varer ind med billeder, beskrivelser mm

• #3   22. mar 2011 Jeg har hørt godt om dem her: (link fjernet) både med pris og med kvalitet

• #4   22. mar 2011 Vær obs på at der er stor forskel i prisen om det skal være en hjemmeside eller en webshop..
    en webshop er meget mere omfattende og koster omkring 3 til 4 x mere end en hjemmeside.

• #5   22. mar 2011 Tina og Alex

Det er jeg obs på... Har selv en helt almindelig hjemmeside, uden salg af nogen art.... Bare sådan en.... Der bliver brugt til gode formål ind imellem, og ellers er den sgi lidt fla... smiley

Det er shoppe-delen jeg tænker på herinde på spørgsmålet smiley

• #6   22. mar 2011 Der findes mange gode gratis webshop platforme som mange af de dyre firmaer bruger . Så hvis du kender en der har evnerne inden for det grafiske og kan finde ud af at sætte det op , så behøver det ikke koste en bondegår ,

Det eneste man skal være sikker på er at man overholder pbs reglerne for at kunne få dankort betaling , så det skal i ha sat jer ind i

• #7   23. mar 2011 Jeg ville nok være lidt forsigtig med at lave det selv. Med shops skal man være sikker på at sikkerheden er i orden. Og så er det altså ikke bare lige at sætte tingene op. For det første er der en masse kode bag, for det andet skal man også virkelig sætte sig ind i design. Er designet ikke i orden eller virker rodet mister man hurtigt kunder. Det tager 10 sekunder lige at danne sig et indtryk og virker siden rodet eller lign, så mister man mange kunder inden de trykker sig videre ind på siden.

Kommentér på:
Til jer der ejer onlineshops :-)

Annonce