Hund der IKKE lignede ejer ;D *GG* {{forumTopicSubject}}
Ja min far og jeg har jo lige været i Sverige,.. Den første dag da vi sidder og spiser uden for, kommer den sådan nogle riiigtig "Gangster" mænd gående ned ad gågaden.. Sådan nogle med rigtig brede skuldre og sådan,. En af de her fyrer der så også har guldkæde og sådan på, så man rigtig tænker "okay, han er en af dem her man næsten ikke tør kigge på i frygt af at blive flækket..." han kigger sig så bagud og råber som om han kalder på en.. Der er ikke nogen mennesker der reagere, så jeg tænkte, at det nok var en løs hund han kaldte på,. Man regner der med, at der kommer en ordentlig muskelhund eller sådan noget, men næih nej, rundt om hjørnet kommer en lille chi løbende efter ham...
Hahaaah, jeg var HELT flad af grin! *GGGGGG* Der sys jeg altså ikke den med, at ejer og hund ligner hinaden, passede særlig godt ;D *GGGGG*
Haha, den skulle lige deles med jer andre på en torsdag aften hvor jeg selv trænkte til et grin ;p
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Man kan tit blive overrasket :o)
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Igen, jeg synes sgu at det er fedt og bliver sgu helt glad, når jeg ser det
aug 2006
Følger: 46 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.968
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg ville nok ha gloet en ekstra gang, hvis en type som ham du beskriver, kom med en mere "neutral" lille hund, som f.eks. en westie eller cairnterrier eller en cockerspaniel. Dem er der (undskyld ejere af disse racer) ikke så meget "pondus" i.
Hund der IKKE lignede ejer ;D *GG*