Mænd og små hvalpe {{forumTopicSubject}}
Når jeg går med Laura tiltrækker hun sig ekstremt meget opmærksomhed fra ALLE.. Ja, som alle andre hvalpe
Folk går totalt i 'nååååårh'-mode og MÅ bare snakke med hende...
Det er meget Quinder og børn og mænd er som regel lidt mere afdæmpede, men spørger stadig interesseret hvilken race hun er...
Men de sidste par dage er jeg altså blevet overrasket.. Forleden morgen mødte jeg to mænd med deres hunde Og den ene mand gik helt i spåner over Laura :
"Neeeeiiiiii hvor ER hun altså bare sød og dejlig... Nååårh, ej altså, kom her lille hund"
Senere på dagen gik jeg forbi en gruppe mænd der var ved at flytte for en dame.... Jeg kunne høre at de mumlede om Laura " se den lille hund der" Og lige efter blev jeg stoppet af to af dem. 2 store tattooverede brød kom hen og sagde "nååååååårh hvor er hun dejlig. Kom her, hvad hedder den? - Laura, nårh - hej lille Laura hvor er du altså bare sød.. Hvor gammel er hun.. Nååårh 9 uger, lille pige"
Det er altså sjovt at se... Ikke fordi at mænd ikke må være sådan, det er da vildt dejligt når de er. Det er bare ikke sådan noget jeg lige forventer
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 147 Svar: 747
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 102 Svar: 1.904
folk som os elsker da hunde på samme måde som andre, hunde kærlighed har da intet med størrelse og tatoveringer at gøre men om hvad ens hjerte rummer ...
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 36
Ja, man skal passe på når man går tur med sin lille øjesten:-)!
Jeg oplever mere ældre damer som er helt nede og klappe Pelle og synes at den skal de da have med hjem:-)... Træls at der ikke er en lækker fyr i en sportsvogn...*GG*
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Har kendt mange store tattoobrød i min tid ( min bror er en af 'dem' ) og har bare aldrig oplevet den der 'nåååååååårh'-factor hos nogen af dem...
jun 2007
Ja, det er da for dårligt at det var en dame i en sportsdvogn der standsede din kæreste .... Burde netop ha' været omvendt
jun 2007
Nej i har da ikke følelser, kun tattoos ... !! Sådan er I nemlig !!!
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Sidste år vadede han rundt og studerede hunde. Stod meget ude foran min have og nedstirrede mine.
En dag gik jeg ud og spurgte ham, hvad han lavede. Han kikkede hunde ud da han selv ville have en.
Ja ja var min tanke. Så er Carlos's type da lige dig.
Noget tid senere stod han og råbte jeg skulle komme ud. Ud gik jeg og han præsenterede hans lille nye hvalp.
Behøver jeg sige jeg var ved at gå på røven da han fremviste den lækreste lille gravhund?
Den dag i dag skammer jeg mig hver gang jeg møder dem. Han er bare så glad for den bette vovse, og den har et pragtfuldt liv.
jun 2007
Janie F - Hehe, ja man får sgu så dårlig samvittighed når man har de der fordomme og de så bliver gjort til skamme .... Men en sjov historie og dejligt for hunden.... ( opdrætterne må da også lige ha' gloet en ekstra gang da han troppede op og skulle kigge på deres små babyer
Vi er flyttet til hvor vi bor for et par mdr siden nu. Og jeg har vænnet mine katte til at gå ude. Jeg gik med dem hver aften. En aften gik min hunkat så ind i en af de mange små haver ( bor i stort rækkehusområde ) og jeg måtte så stå og kalde-hviske på hende... Inde i stuen sad der en skaldet mand med guldkæde og adidastøj og kiggede på at jeg gloede ind i hans have.. Han kom ud og jeg sagde at min kat var rendt derind..
Og før jeg vidste af det så havde han kaldt på sine 4 skovkatte og sin kæreste og så stod vi ellers og beundrede hinandens katte... Også lidt pudsigt
Mænd og små hvalpe