{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Mænd og små hvalpe {{forumTopicSubject}}

Når jeg går med Laura tiltrækker hun sig ekstremt meget opmærksomhed fra ALLE.. Ja, som alle andre hvalpe smiley

Folk går totalt i 'nååååårh'-mode og MÅ bare snakke med hende...
Det er meget Quinder og børn og mænd er som regel lidt mere afdæmpede, men spørger stadig interesseret hvilken race hun er...

Men de sidste par dage er jeg altså blevet overrasket.. Forleden morgen mødte jeg to mænd med deres hunde Og den ene mand gik helt i spåner over Laura :
"Neeeeiiiiii hvor ER hun altså bare sød og dejlig... Nååårh, ej altså, kom her lille hund"
Senere på dagen gik jeg forbi en gruppe mænd der var ved at flytte for en dame.... Jeg kunne høre at de mumlede om Laura " se den lille hund der" Og lige efter blev jeg stoppet af to af dem. 2 store tattooverede brød kom hen og sagde "nååååååårh hvor er hun dejlig. Kom her, hvad hedder den? - Laura, nårh - hej lille Laura hvor er du altså bare sød.. Hvor gammel er hun.. Nååårh 9 uger, lille pige"

Det er altså sjovt at se... Ikke fordi at mænd ikke må være sådan, det er da vildt dejligt når de er. Det er bare ikke sådan noget jeg lige forventer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mænd og små hvalpe
  • #1   23. jul 2007 Sådan gør folk stadig ved Joy, og de kan ikek forstå hun ikek er sindsygt glad for fremmede mennesker.. (det er dog blevet bedere).. meeen så lokker de da bare med en godbid..

• #2   23. jul 2007 Det er bøsser smiley Haha.. Ej ved det ikke, men jeg så engang en kæmpe stor mand, med store tatoveringer, og helt skaldet og trænet - som kom med en chihuahua i hver hånd i en lyserød plystaske smiley Hhee... Jeg blev chokket smiley

• #3   23. jul 2007 jamen hvad er der galt i det ??
    folk som os elsker da hunde på samme måde som andre, hunde kærlighed har da intet med størrelse og tatoveringer at gøre men om hvad ens hjerte rummer ...

• #4   23. jul 2007 Min kæreste oplevede at en rigtig flot blond kvinde i en fed sportsvogn, stoppede bilen og steg ud, og derefter gik fuldstændig i selvsving over hvor enormt CUTE Pelle den er.
    Ja, man skal passe på når man går tur med sin lille øjesten:-)!
    Jeg oplever mere ældre damer som er helt nede og klappe Pelle og synes at den skal de da have med hjem:-)... Træls at der ikke er en lækker fyr i en sportsvogn...*GG*

• #5   23. jul 2007 Martin - Har da netop sagt at det er dejligt !!!!! ??:-)

Har kendt mange store tattoobrød i min tid ( min bror er en af 'dem' ) og har bare aldrig oplevet den der 'nåååååååårh'-factor hos nogen af dem...

• #6   23. jul 2007 Joan -

Ja, det er da for dårligt at det var en dame i en sportsdvogn der standsede din kæreste smiley .... Burde netop ha' været omvendt smiley

• #7   23. jul 2007 Kris H -

Nej i har da ikke følelser, kun tattoos ... !! Sådan er I nemlig !!! smiley

• #8   23. jul 2007 Maria V- hvor mange hvalpe fik I?

• #9   23. jul 2007 Det var da dejligt

• #11   23. jul 2007 Jeg har en beboer på vejen ved siden af min. Kæmpe stort oppumpet brød med tegninger langt op af halsen og ned langs fingerne. Sprog der kan få en håndværker til at rødme.

Sidste år vadede han rundt og studerede hunde. Stod meget ude foran min have og nedstirrede mine.

En dag gik jeg ud og spurgte ham, hvad han lavede. Han kikkede hunde ud da han selv ville have en.

Ja ja var min tanke. Så er Carlos's type da lige dig.

Noget tid senere stod han og råbte jeg skulle komme ud. Ud gik jeg og han præsenterede hans lille nye hvalp.

Behøver jeg sige jeg var ved at gå på røven da han fremviste den lækreste lille gravhund?

Den dag i dag skammer jeg mig hver gang jeg møder dem. Han er bare så glad for den bette vovse, og den har et pragtfuldt liv.

• #12   23. jul 2007 Mette - elsker karameller, især de hårde med det flydende bløde indeni smiley

Janie F - Hehe, ja man får sgu så dårlig samvittighed når man har de der fordomme og de så bliver gjort til skamme .... Men en sjov historie og dejligt for hunden.... ( opdrætterne må da også lige ha' gloet en ekstra gang da han troppede op og skulle kigge på deres små babyer smiley

Vi er flyttet til hvor vi bor for et par mdr siden nu. Og jeg har vænnet mine katte til at gå ude. Jeg gik med dem hver aften. En aften gik min hunkat så ind i en af de mange små haver ( bor i stort rækkehusområde ) og jeg måtte så stå og kalde-hviske på hende... Inde i stuen sad der en skaldet mand med guldkæde og adidastøj og kiggede på at jeg gloede ind i hans have.. Han kom ud og jeg sagde at min kat var rendt derind..
    Og før jeg vidste af det så havde han kaldt på sine 4 skovkatte og sin kæreste og så stod vi ellers og beundrede hinandens katte... Også lidt pudsigt smiley

Kommentér på:
Mænd og små hvalpe

Annonce