333 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

hvor frækt::!! hvor frækt::!!

ja sys godt nok At dEt er for frækt.. det er fordi lady er i løbetid også kommer der Sådan en "dum" lille hund løbende hele tiden.. og den kan hoppe over et hegn som er en meter så vi kan ikke have lady gående uden for.. Nå men så ringer min far til dem som vi ved ejer den og sige at de godt må holde deres hund inde for nu har den lige været nede og besøge oz igen og sige personen minsandtens ja at den ikke har været nogle stedet de sisdste 15 min.. sys jeg godt nok er groft at stå og lyve tag dog ansvaret menneske..!
og det skal lige sige man kan ikke tage fejl ad den hund...

så næste gang den kommer her hjem så har jeg fået afvide jeg skal fange den også ringer vi til personen og sige om hun NU gider hente sin hund..! og tja så må man da håbe at hun så gider indrømme det er hendes..!
ellers vil min far aflive den... så for hundens skyld sys jeg godt nok hun skule til at stå ved at det er hendes som kommer herned.:

sys det r meget uansvarligt ikke at tage ansvaret for det ens hund laver.. især nå man er et voksen menneske

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor frækt::!!
  • #1   19. maj 2005 Der giver jeg dig helt ret! Men aflive den... Er det ikke lige groft nok? Hvis I indleverer den til et internat vil hun komme til at betale mellem 500-1000 kr., så vidt jeg....

Kender det ellers godt. Det er skide træls med løse hanhunde (i det hele taget hunde) der bare går rundt ovre i skoven og andre steder.

• #2   19. maj 2005 Det kommeR nok hellEr ikkE Så vidt kvindEn ma Da have hjerne Og hjerte nok til AT hente den.. ellers skal hun slet ikke have hund.. hvilket jeg nu heller ikke syntes hund skal sådn somhendes hunde er..

• #3   19. maj 2005 Selvfølgelig skal hun få styr på sin ivrige lille hund. Men ligefrem aflive den ?? Aaaaarh , nu må du lige få din far til at chill'e engang.

• #4   19. maj 2005 nej men hun vil jo ikke engAng indrømme det er hendes hund::! og hund vil Slet ikke tAge AnsvAret og tå og lyver overfor en..!

Ha Ha du kende rikke min far det er som At SnAkke til en dør

• #5   19. maj 2005 vi har den ogSå inde..! Inde for vores grund det er deres hund som de Skal holde inde så den ikke hopper ind i voreS gård!!!!!!!!

så vi holde det vi skal:.

• #6   19. maj 2005 Jørgen...Jeg TROR de har et hegn på en meter rundt om deres have , så er det vel ikke deres ansvar at der hopper en lille liderlig ind til dem ?? Eller .. hvor er det hegn henne ??

• #7   19. maj 2005 nej er vi ikke.. for den er på vores grund og vi ahr advAret hende flere gange og nå hun ikke vil kendes ved hunden må vi godt!!

• #8   19. maj 2005 Hallo .. man afliver sgu da ikke andres hunde .. så må i indlevere den hos politiet .. så får hun nok en bøde på .. alt efter om den er chippet/tatoveret og bærer hundetegn.

• #9   19. maj 2005 vi hAr bådE hegn i hAven hvor det er 2 meter ud til vejen og Så 1 meter inde på voreS grund og lAdy løber ingen Stedet også har Vi en gård Foran Huset som oGså er heGnet ind på 1 mete

• #10   19. maj 2005 Og hvis ikke hun henter den .. ja så bliver den enten bortformidlet eller aflivet.

• #11   19. maj 2005 Hvis perSonen ikke VIL KeNDes VeD HUNDeN KaN VI IKEK GØRE sÅ MEGeT:: MEN DeN BLIVeR NOK HELLER IKKE aFLIVEt BLIVER NOK MeRe POLITITeT sOM FÅ Den ELLER ET INTeRNAT

• #12   19. maj 2005 pLeAsE ... ikke den skrift ..hehe.

• #13   19. maj 2005 Ja undskyld men vi har altså ikke tænkt oz At sætte Stød til vores hAve og gård!! FORDI AT EN PERSON IKE KAN HOLDE PÅ DERES HUND

• #14   19. maj 2005 Jørgen> samme gælder for hanhundens ejer.....han/hun skal dælme også sørge for at holde sin hund inde på sin egen grund og sørge for den ikke render løs på offentlig vej og da slet ikke på andre menneskers matrikel!!!!!!!

• #15   19. maj 2005 Julie.

Det vAr ikke med vijle men computer er lige igen emd At flippe ud

• #16   19. maj 2005 AltSå vi holder vores del af AftAlen voreS hund går i en hundegård hvor den ikke hopper ud frA eller noget..! og det er på vores EGEN grund

• #17   19. maj 2005 Mine forældre havde også en lille ivrig graver , stående udenfor døren , for nogle år siden .. dengang der var vinter i danmark.. Selvom de efterhånden havde kørt Ivrige Rasmus'' hjem , nogle gange .. dukkede han sjovt nok op igen. Til sidst gik min onde fader ud og plaskede vand ud over den lille stakkel... i frysende kulde. Til sidst gik han hjem... Om han lærte at han ikke var velkommen eller lagde sig med lunge-betændelse kan jeg ikke huske.
    smiley

• #18   19. maj 2005 det er ikke vores nAbo.. Den bor længere nede Af vejen

• #19   19. maj 2005 Camilla> din far må naturligvis ikke skade hunden...det er formentlig også bare sagt i vrede og fustration. Din far har retten på sin side...hans hund befinder sig på jeres egen grund bag et hegn.
    Men indfang hunden og kontakt politiet. Det kommer til at koste for ejeren, så kan det være, de kan lære at holde deres hund på deres egen grund.

• #20   19. maj 2005 Men vand er jo heller ikke voldsomt skræmmende i Maj månede. Held og lykke med at få smidt banditten på porten ..

• #21   19. maj 2005 Jørgen> som jeg lige skrev, tror jeg næppe hendes far vil aflive kræet...han er bare vred og fustreret og naturligvis nervøs for at hans tæve skal ende med hvalpe smiley
    De har jo forsøgt at få ejeren i tale og vedkommende er åbenbart ikke parat til at vedkende sig sin egen hund smiley

• #22   19. maj 2005 jørgen..
    problemet er det At vi hAr ringet til hende men hun påstå At hun har siddet og kigget på hunden det sidste 15min:: og nå vi hAr tænkt oZ At fange den hviS den går ind på vores grund igen.. ogSå hAr vi tænkt oZ at ringe til ehnde og sprøger om hun gider hente sin hund nu og hvis hun så ikke vil kendes ved den bliver vi jo nød til at gøre noget ved den::

• #23   19. maj 2005 jørgen det er lidt Af sAmme race som din bAre lidt mindre og så noget Andet hund i den:: så det r sådan en lille muSkelsbundtS en.:

Hehe nej det blvier nok også politiet om få beSked eller tAget min fAr hjem til dem og giver dem jordens største skide bAlde.. OG KaN SIGE aT HaN ER RIGTIG GOD TIL DEN SLaGS

• #24   19. maj 2005 kan skam godt for stå jer.
    men aflive den, det gør I bare ikke!!!
    det er jo et levende væsen, og det er dens natur at når der er en hun-hund der er i løbetid, bliver han-hundene jo meget mere intresseret smiley
    Ring hellere efter politiet...
    Jeg håber at dens ejer tager lidt interitiv overfor deres hund!!
    Mvh.

• #25   19. maj 2005 Altså den er bange for min far.. men han kAN også være ret skræmmende *shhhhh* det sAgde jeg ikke..

Men ellers er den fAktisk rimelig ligeglAd ed e men tror godt At jegvile kunne fAnge den..

• #27   19. maj 2005 hvis du læser bliver den jo nok heller ikke aflivet vel::!

og jeg vil nok sige at lady ikke har fortjendt At gå inde hele tiden fordi At folk ike kan holde desres hunde hjemme::!!

og det skal lige sige At hunden cA kommer != gange om dagen nogle gange flere gAnge!!

• #28   19. maj 2005 og den pisser og skider over det hele

Kommentér på:
hvor frækt::!!

Annonce