{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

FØJ! hvor er det frækt!!! {{forumTopicSubject}}

Min mor som er dårligt gående, kom over til mig i dag for at hjælpe med at pakke. Hun bruger rullator, og hun havde stillet den i min have som hun plejer, mens hun er inde hos mig. I de par timer hun har været inde ved mig, er der nogle frække folk der har "lånt" hendes rullator...!!! jeg har fulgt hende ned til bussen, for det var sidste bus der kørte hjem i dag. Hun går rigtig dårligt pga to helt slidte knæ, så hun er jo ekstra usikker nu hvor vejene og fortovene er det rene is... Jeg er bare så gal, har lige gået en tur rundt i kvarteret sammen med hunden og min søn, for evt. at se om nogen skulle have den stående et sted, men den er bare væk... Håber min mor kommer helt hjem uden at falde og så vil hun ringe til politiet og anmelde det...!! Den stod i en lukket have, så de har været helt inde og snuppe den...

ved ikke lige hvor jeg ville hen med det her indlæg, skulle bare lige af med mine frustrationer!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FØJ! hvor er det frækt!!!
  • #1   23. jan 2010 ...................................................................................................................................... For satan hvor er det bare total mangel af respekt for menneskeliv at stjæle en rullator !!!!!!!!!!!!!!!!! smiley

  • #3   23. jan 2010 At stjæle en rollator, så synker man vist ikke dybere smiley

  • #5   23. jan 2010 Hvad f*nden bilder folk sig ind!!!! Man har jo ikke en rollator for sjov GRRR

  • #7   23. jan 2010 Hvor er det LAVT!
    Kan sandlig godt forstå du er vred.
    Stakkels din mor


  • #8   23. jan 2010 Det er så lavt, at folk kan finde på sådan noget...
    dem har jeg slet ingen respekt for... fy for den lede..
    håber din mor er kommet godt hjem uden at falde arg..


  • #9   23. jan 2010 min stedfar har sådan en elektrisk stol til at køre i så han kan komme op og handle osv den har han også prøvet at ¨å stjålet i en opgang hvor de kun bor 3

    Utroligt folk kan være sig selv bekendt


  • #10   23. jan 2010 Fy for pokker, siger jeg bare. Godt hun kom godt hjem

  • #11   23. jan 2010 Ja jeg synes godt nok heller ikke at man kan synke meget lavere end det!! Håber på de måske får dårlig samvittighed og stiller den tilbage hvor de tog den, men hvor tit sker det lige!! Hun er heldigvis kommet hel hjem... hun var ved at falde et par gange men klarede den.. Iiih hvordan skal hun nu klare de ting hun plejer at bruge den til smiley Som i siger: det er jo ikke for sjovt man har sådan en!!

    jn&sn N: det er godt nok også for lavt at stjæle sådan en!!


  • #12   23. jan 2010 Hoooold nu op! Så har man sq hørt det med... Håber virkelig at din mor kommer/kom godt hjem, og at politiet finder de skyldige hvis de tager sagen op.

  • #13   23. jan 2010 Ja at stjæle en rollator er fandme da for lavt??? Jeg føler serisøt med din mor, hun er jo afhængig af den!! Har selv en far som er dårlig gående pga lammelse i højre side, og nøj hvor ville jeg blive tosset hvis nogen stjal fra ham eller gjorde ham noget smiley

  • #14   23. jan 2010 her ude hvor jeg bor stjæler unge mennesker for sjov handicaps
    cylker/knallertere og ødelægger deres lift som løfter dem fra deres hjem ned, hvis de bor oppe ad en lille trappe. det er simpelthen så respektløst og jeg blir så gal af det hver gang jeg høre det.


  • #15   23. jan 2010 Det er bare for dårligt..... desværre bliver den slags personer ikke straffes på en måde så de forstår konsekvensen af deres handling....

    Lille ven, nu skal du prøve den situation du har sat den person i som du har stjålet fra / ødelagt et hjælpemiddel fra. .... dette er en stol og den skal du sidde i den næste uge, dine ben bliver bundet og du får vægtlodder på på armene (bare så du ikke kan føle dig så stærk som du plejer at være).... du må ikke flytte dig fra stedet hvor den stod da du satte dig...du kan ikke komme ud til dine kammerater, eller til nogle aktiviteter udenfor hjemmet /rummet.. du må kun komme på toilettet når der kommer en og følger dig (så pas på hvor meget du drikker)... kan du ikke holde dig så må det gøres i bukserne......., du må kun få det der er indenfor den afstand du kan nå fra stolen, hvis du rækker dig så meget at du falder ned af stolen skal du blive liggende til der komme en person og hjælper dig......
    hvor længe du skal sidde der... tja.... det får du ikke at vide på forhånd.... et defekt hjælpemiddel tager mindst 3 døgn at få lavet.... først skal det bliver hverdag og telefontid.... så får du besked på hvornår der kan komme en reparatør...... så går der nogle dage før han kommer og tager din rollator/ kørestol med og hvis du er heldig så får du den tilbage dagen efter...... herefter skal du så bruge et par dage hvor du er ødelagt i hele din krop fordi du har manglet dit hjælpemiddel.

    Desværre er der ikke i det moderne samfund den respekt for at folk der har et hjælpemiddel ikke har det fordi de er dovne og ikke gider gå, men fordi de har behov for et hjælpemiddel.......

    Jeg kendte engang en ældre mand med sklerose hvor naboerne var så misundelige over at han fik en invalidebil...... men han fik lukket munden på dem ved at sige at hvis de var misundelig på hans bil sulle de også være misundelig på hans handicap.


  • #16   23. jan 2010 Estrid H- HAHAHA Det var godt sagt til dem der var misundelige. Arbejder selv i sundhedssektoren (har været i ældreplejen, handicap og på hospital) så jeg ser og har set en masse mennesker der er afhængige af deres hjælpemidler. Det er desværre ikke første gang jeg høre den med at naboen er jaloux på borgerens invalidebil eller special handicap P-plads mm. Det uhyggelige er at høre hvor langt ud deres jalousi kan føre folk. Kom engang hos en mand, også med invalide bil, der engang imellem blev udsat for herværk. Tragisk!

Kommentér på:
FØJ! hvor er det frækt!!!

Annonce