Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Japansk spids han søges til parring Hej Vi søger en japansk spids hanhund til parring engang i foråret næste år. Nala er den sødeste pige og hun bliver...
Avl
Oprettet:
9. aug 2023
Visninger:
941
Hvor mange hvalpe ser I? Hvor mange hvalpe ser i på billedet? ;-)
Avl
Oprettet:
9. aug 2023
Visninger:
780
En lille hollansk hunde race ... noget i retning af Majesje. Jeg har tidligere fundet den race på nettet. Men nu lykkedes det ikke længere. Er her nogen der kender den ? Evt. link.
Avl
Oprettet:
3. sep 2023
Visninger:
1.008
Kryptorchid hanhvalp - kastrere? Jeg har en hvalpekøber, hvis hanhvalp er 4 måneder. Han har fortsat kun én sten i pungen, og de er lidt nervøse for, o...
Avl
Oprettet:
6. sep 2023
Visninger:
1.144
Indavl - hvor lidt/meget? Hej HG, Min veninde har købt en hvalp med dkk stambog. Jeg kan så se at hvalpens far også er far til moren. Kan det ...
Avl
Oprettet:
4. nov 2023
Visninger:
3.207
Hvalp har udfordringer når han spiser Hej Jeg ville høre om der er andre der har oplevet, at deres hvalp har fået mælk ud af næsen når han spiser. Jeg ha...
Avl
Oprettet:
8. nov 2023
Visninger:
2.137
OEB opdrætter Hej Jeg har lige mistet min skønne bulldog… Vi købte hende som en engelsk bulldog, men hun havde hverken stamtavle, s...
Avl
Oprettet:
21. nov 2023
Visninger:
1.354
Han søges Har en cane corso tæve der snart er den alder hvor hun er klar til hvalpe
Avl
Oprettet:
19. jan 2024
Visninger:
1.257
Omkring paring Hej Vi har Balder her på 10 mdr. Og vi har et venne par med en hunhund på 2½ år ca. Vi har snakket om at lave hva...
Avl
Oprettet:
4. mar 2024
Visninger:
897
Dårlige hvalpe Hej, min jack fik kejsersnit i fredag. Vi fik 4 meget svage hvalpe ud. To har set ud til at klare sig, men den største ...
Avl
Oprettet:
5. mar 2024
Visninger:
1.308
Åben stambog Andre der har set denne udmelding fra DKK https://www.facebook.com/share/1XydH7tJabJdTZLo/ Jeg var nødt til lige at ...
Avl
Oprettet:
8. mar 2024
Visninger:
1.108
Søgning på Hundeweb? Hej Er det mig, der er blevet blind, eller er der virkelig begrænsede søgemuligheder i Hundedatabasen nu ift. tidlig...
Avl
Oprettet:
11. mar 2024
Visninger:
757
Galastop Jeg vil gerne høre om nogen af jer kender til Galastop? Er der nogen der har brugt det til at fremprovokere en løbet...
Avl
Oprettet:
22. mar 2024
Visninger:
1.528
Fødsel engelsk staffordshire bullterier Hej, Min hund er drægtig og skal føde om ca. 14 dages tid. Det er mit første kuld, så derfor har jeg læst stortest al...
Avl
Oprettet:
26. mar 2024
Visninger:
1.160
Dannelse af struvitter Nogle der har kendskab til dannelse af struvitter hos tæve? Fodring? Er det arveligt? Øvrig viden modtages meget ger...
Avl
Oprettet:
29. mar 2024
Visninger:
1.013
hvalpekøber :D :D :D jeg har lige haft en hvalpekøber i telefonen, det var virkeligt specielt og sjovt ,for det er nok 7 årsiden...
Avl
Oprettet:
26. apr 2024
Visninger:
921
Dalmatiner og urinvejssten Jeg lytter ofte podcast på vej til arbejde og den anden dag var det så noget vedr. Dalmatiner og et outcross projekt fr...
Avl
Oprettet:
9. maj 2024
Visninger:
1.099
Tæve scannet tom efter inseminering :( Hej med jer Et indlæg herfra, fordi jeg håber andre har erfaringer i denne retning og måske kan byde ind med inputs/...
Avl
Oprettet:
14. maj 2024
Visninger:
1.026
De nye import-regler (Rabies) Er det kun mig, der synes, det er en katastrofe at hvalpe/killinge-erklæringerne bortfalder? https://foedevarestyrels...
Avl
Oprettet:
27. maj 2024
Visninger:
2.437
At sige nej på ens hanhunds vegne? De fleste hanhundeejere ved jo godt, at der skal noget til, før opdrættere får øje på ens hund - og VÆSENTLIGT mere, fø...
Avl
Oprettet:
11. jun 2024
Visninger:
1.417

Annonce