2.166 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Jane T
Jane T
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3

Hvalp har udfordringer når han spiser Hvalp har udfordringer når han spiser

Hej

Jeg ville høre om der er andre der har oplevet, at deres hvalp har fået mælk ud af næsen når han spiser. Jeg har grundigt undersøgt ham for ganespaltning, men der er intet at se. Han har hele tiden været den mindste i kuldet, men han tager stille og roligt på.

Ville bare høre om andre har oplevet det ved deres hvalpe??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp har udfordringer når han spiser
  • #1   8. nov 2023 Uha jeg ville konsultere en dyrlæge i dag eller senest i morgen.
    Det lyder ret forkert.
    Jeg har haft 14 kuld og ikke oplevet mælk ud af næsen på hvalpe.

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 541
    #2   8. nov 2023 Der kan gemme sig en spalte som først kan ses under lys. En kraftig lommelygte oppe på hovedet af hunden og så se hvalpen i munden.

• #3   8. nov 2023 Jeg tror altså der er en ganespalte, hvalpen bør undersøges hos en dyrlæge.

• #4   8. nov 2023 En fladsnudet race?
    Jeg har igennem 18 års opdræt heller aldrig set det, og vil også gætte på en skjult ganespalte.

• #5   8. nov 2023 Ganespalter kan sidde så langt tilbage, at du ikke selv kan se dem. Når en hvalp får mælk ud af næsen, skal dyrlægen straks konsulteres.

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

#6   8. nov 2023 Jeg har heller aldrig set en ganespalte i de 4 kuld Boxere jeg har haft, heldigvis. Men ved vores race har linjer med en del ganespalter og har hørt man kan tjekke under lys.
    Men det er ihvertfald noget der skal action på da hvalpen i så fald også kan få vand i lungerne og deraf lungebetændelse.

• #7   8. nov 2023 Jeg har oplevet ganespalte et par gange ved killinger. En måtte desværre aflives. Den anden havde ikke en ganespalte, der var åben, så mælken kunne komme ud af næsen, men hun måtte flaskes op, da hun ikke kunne danne vakuum til at die ved mor.

• #8   9. nov 2023 Hvad siger dyrlægen, for du har vel været hos dyrlægen med den ?

• #9   10. nov 2023 I må meget undskylde, men jeg synes nu, at det er temmelig respektløs at oprette en tråd og bede om hjælp, men at man ikke selv gider at deltage

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

#10   10. nov 2023 Ser ud til opdrætter ikke har været online siden indlægget blev oprettet.

• Jane T
    Jane T Tilmeldt:
    nov 2023

#12   20. nov 2023 Jeg har haft lidt svært ved at finde ud af denne side, derfor har jeg ikke deltaget i debatten, det beklager jeg meget.....
    Jeg har haft den lille fyr til dyrlægen, han blev undersøgt grundigt, og han kunne heller ikke se at han havde ganespaltning.
    Dyrlægen havde ingen forklaring på hvorfor han ind imellem får mælk i næsen, han danner fint undertryk når han sutter, og det er ikke hvergang han får mælk i næsen, så dyrlægen er ikke bekymret - men der skal selvfølgelig følges op på det.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 105 Emner: 29 Svar: 3.409
    #13   20. nov 2023 Tak for update, Jane smiley
    Held og lykke med den lille - og hans søskende - og vi vil gerne se billeder smiley smiley

• Jane T
    Jane T Tilmeldt:
    nov 2023

#14   27. nov 2023 Jeg ville gerne vise jer et billedet af guldklumperne, men det kan jeg heller ikke finde ud af smiley syntes ikke den er så nem denneher side smiley
    Det er sorte maltipoo hvalpe smiley

• Jane T
    Jane T Tilmeldt:
    nov 2023

#15   27. nov 2023 Så lykkedes det

profilbillede
  • #16   27. nov 2023 Maltipoo?

Altså blanding af puddel og malteser?
    Er der ikke ret meget pelspleje i sådan et mix? Nu læste jeg lige om malteseren, daglig børstning og bades enten hver uge eller hver 14. Dag.

Skønne ser de i hvert fald ud smiley smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 105 Emner: 29 Svar: 3.409
    #17   27. nov 2023 Hvor er de kære smiley
    Maltipoo - hmmm - Malinois plus ti og så Po(o)dengo?
    OK OK - jeg ved godt, hvad det er for en blanding - men det er sgu lidt sjovt med alle de poo-blandinger. Her i min by har jeg hørt om en eurapoo smiley Hvad som helst kan vist sælges til en vældig masse penge, bare man blander med en poo.
    Hvor er det egentlig underligt, at denne poo ikke er specielt populær, før man BLANDER den med en anden race smiley

Kommentér på:
Hvalp har udfordringer når han spiser

Annonce