{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når de ikke hænger sammen
  • #1   8. nov 2009 jo da det kan sagtnes ske..............vores mops som kun er her for familien og ikke for at lave hvalpe...hun var ude i max 2minutter en morgen ,,gud hun er i løb jeg glemte det lige fik kaldt dem ind og tænkte,,yes der sketet ikk enoget.2 mdr efter var her 5 mops hvalpe:-)) så jo der kan godt komme hvalpe

• #2   8. nov 2009 At de ikke hænger sammen er ikke en garanti for at der ikke kommer hvalpe.... Det mest normale er dog at de gør. Nu ved jeg jo ikke om dette spørgsmål stilles i forbindelse med en planlagt parring?
    Hvis det ikke er en planlagt parring ville jeg nok kontakte en dyrlæge og få arrangeret en abortsårøjte...*S*

Og af ren og skær nysgerrighed bliver jeg nødt til at sørge:
    jn&sn, hvordan i alverden kan man glemme at ens tæve er i løbetid?

• #3   8. nov 2009 nogen har held ved det , vi har prøvet det 2 gange og det gav ikke en døjt, selv om vi lavede blodprøver på tæven og vidste det var den dag de skulle parres så vi tror ikke meget på det når de ikke har hængt sammen..

• #4   8. nov 2009 Vom Hause:

Lige et spørgsmål som du burde kunne svare på:
    En rottweiler, der fødes med stumphale, kan den udstilles og avlsgodkendes?

• #5   8. nov 2009 ok takker... ja, det er en planlagt parring. men han hænger ikkke fast bagefter.

• #7   8. nov 2009 Mine hang heller ikke sammen og har lige fået 9 hvalpe i fredags, så det skal du ikke bekymre dig om smiley
    Jeg var meget bekymret omkring det til at starte med men idag ved jeg jo det var spild af tid smiley

• #8   8. nov 2009 takker, så er der mere ro på...

• #9   8. nov 2009 Ja, der kan sagtens komme hvalpe, men det kræver selvfølgelig, at hannen har været "inde og vende"...

Lise: som en anden skriver, så kan de ikke udstilles mere. Tidligere kunne de mod at de havde en stumphale attest. Så nej, de kan ikke udstiles, og dermed ikke avlsgodkendes.

Kommentér på:
når de ikke hænger sammen

Annonce