{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Når de gør :@ {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Kender i det med at hunden gør! det er så irreterende...
Jeg har en flat coated og man siger jo de er meget teenage agtige i lang tid.. Og Freja (det hedder hun så ;D) Men når vi sidder og ser fjernsyneller noget andet. Så gør hun hvis de rikke er nogle der lige ved lege med hende ller hvis hun ikke for opmærksomhed....
Er der nogle der kan hjælpe mig ? eller har haft det samme problem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når de gør :@
  • #1   6. feb 2009 min har altid brokket sig... men her det sidste stykke tid er hun blevet rigtig slem hun stiller sig bar op og gør og hvis man siger noget til hende gør hun bare mere... og det er bar med sån en rigtigt høj skarp gøend....!! før var det bar en bjæffend enkelte gange gøend...(hun er en bla. ml. flate coated, labrador og golden retriver og hedder freja) vi har fået at vide af sån en adfærds ting... at det er fordi at hun vil have opmærksomhed og at det ik vil hjælpe at vi ignorerer hende... men at vi i stedet ska forlade rummet alle sammen sån så hun står helt alene...

• #2   6. feb 2009 jeg har hørt at man skal lære dem at gø på komando, for så at lære dem at holde op :o/ men har kun hørt om en der har prøvet, der hjalp det....

• #3   6. feb 2009 altså min ka godt gø på kommando da jeg har gået til brugshunde træning med hende... men det har aldrig hjulpet på dette problem... nogle gange kan man næsten stå og råbe og skrige og sprælle med arme og ben uden at hun stopper... hun ka os godt finde på at svare igen...

• #4   6. feb 2009 ja ved jo ikke om det virker på alle....man skal først få dem til at gø, sige stop og lige så snart de er lidt stille skal de have godbid....men som sagt er det ikke sikkert det virker på alle

• #5   6. feb 2009 Min gør næsten aldrig, men i stedet for at gø for at få opmærksomhed, så stiller hun sig på gulvet foran en og bakker og hopper osv. det er virkelig irriterende.
    Men vi har vendt hende fra det ved at sige STOP, og gøre sådan med armende, sådan tager dem foran en og sætter dem på kryds og hurtig ud igen, så gør hun det ikke mere.
    Men som sagt af Maria B så ros den når den holder op, men ikke for meget for så forbinder den med 'gø, stop når ejeren siger det, og så får jeg rooos' fordi så tror den at hvergang den gør det og du siger stop så får den ros. smiley

• #6   6. feb 2009 Mine gør kun når der kommer nogen eller hvis de får bedsked på det ,men når 2 af dem er med i bilen så bruger de mund hvis der kommer nogen fortæt på den,men de er også blevet drellet når de har været i den,så man kan godt lære dem kun at bruge mund på komando,det er noget af et arbejde ,

• #7   6. feb 2009 Hvad gør du så når din hund gør?
    Hvis du siger stop til hende eller begynder at snakke til hende så har hun jo vundet ? hun ville have opmærksomhed, så gør hun lidt og så får hun den ved at du snakker til hende.
    Jeg tror hvis du ignorer hende lige meget hvor meget hun hyler, ville hun til sidst fatte at det ikke hjælper for ingen reagere. Og det tager nok lang tid for hende at forstå men sådan er det jo derværre.

• #8   6. feb 2009 Mine vuffer <3. : Ja vende ryggen til og lade som om hun ikke er der måske? ..

• #9   6. feb 2009 altså det var os det jeg tænkte ville hjælpe på min men min har gjort det så længe så ham adfærds tingen sagde at det ville ik hjælp fordi hun ville blive ved... så han sagde det eneste der ville hjælpe er at vi alle forlader rummet sammen... så hun finder ud af at hun blir helt alene og for at aflede hende uden at gi hende opmærksomhed...

• #10   6. feb 2009 Det lyder som en god måde!! smiley

• #11   6. feb 2009 jae ci har bar ik li fået gjort det så meget endnu... men tror det ville virker hvis man virkelig gjorde det hver gang...

• #12   6. feb 2009 Ja det tror jeg også, så ved den at den ikke får noget godt ud af det.. smiley

Kommentér på:
Når de gør :@

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce