Når hunden gør {{forumTopicSubject}}
Hej orakler
Normalt ville jeg høre min træner om dette, men hun er på ferie, og jeg er lidt desperat
Min søde lille unghund har udviklet en dum vane med at gø. Han gør det lige så snart han ikke får opmærksomhed fra os, og han kan blive ved i en uendelighed. Det er kommet fra den ene dag til den anden, uden at nogen af vores rutiner er blevet lagt om.
Jeg tror, at det har noget at gøre med, at han nu er blevet en unghund, og har lidt svært ved at være lige så stille og sød, som han plejer at være
Men spørgsmålet er så, hvad skal jeg gøre?
Jeg føler ikke for at lade ham gø indtil han ikke kan mere, men på den anden side, skal han jo ikke have opmærksomhed, når han er begyndt at gø. Han begynder at gø lige så snart han ikke får opmærksomhed fra os, så der er ikke rigtigt noget der udløser hans gø-anfald.
Vi har prøvet med foder-søg, kong og andre ting, som han kan lave selv, men det har absolut ingen interesse. Han vil hele tiden lavet noget sammen med os.
Jeg læser til eksamen i de her dage, og vil meget gerne have, at han kan forholde sig i ro, lige som han plejer.
Hvad ville I gøre?
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
okt 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 736
Ikke alle er lige begejstret for timeout, men jeg synes det er det der virker for mig.
okt 2010
okt 2010
Måske har hans behov ændret sig?
dec 2011
Jeg ville sige bestemt nej, og ved næste bjæf, skal han lukkes i et andet rim bag en lukket dør. luk ham ud igen når han er rolig. gentages hver gang han gør.
dec 2011
Når hunden gør