417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Play date Play date

Anton (grand danois) 16 mdr og Arthur (boerboel) 10 uger kunne godt tænke sig nogle legekammerater, det skal helst være nogen der kan lege med begge hunde. Vi modtager gerne besøg, men kører også gerne selv. Det er selvfølgelig nemmest hvis det er i nærheden af Nibe, Aars, Løgstør eller Aalborg.
Anton er en glad hund der gerne "damper" lidt sammen med andre ligesindede, han er god til at lege med og forstå andre hunde og leger gerne med alle. Arthur er en glad lille hund der også vil lege med alle.
Håber at hører fra jer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Play date
  • #1   9. sep 2006 Vi ville da gerne... meeeen bor i en helt anden landsdel.. desværre!!

• #2   9. sep 2006 Louie vil nok gerne- men ved ikk helt om han er i den forkerte størrelsesgruppe??? Han trænger nemlig oss til nogle legekammerater for hans veninde gider altså ikk lege lige så meget som ham!!

• #3   9. sep 2006 Julie jeg har samme problem med Monique, hun er utrættelig (næsten) når det gælder leg med andre hunde, så hendes faste venner kører hurtigt træt på hende fordi hun er rimelig emsig.. bliver ved - og ved - og ved....

• #4   9. sep 2006 Altså det er jo ikk for sjov at vi kalder Louie for duracell hunden!! gIk 2,5 time i skoven idag med leg, løb og masser a graveri!! g da jeg kom hjem havde vi gæster og så tog han lige 1 times leg med dem- og sov først efter vi havde spist!

• #5   9. sep 2006 Danger vil nok gerne - men ved ikke om han er for lille??

• #6   10. sep 2006 Mange tak for jeres henvendelser, men jeg tror desværre at de er for små, eller bor for langt væk:-) De vil selvfølgelig kunne lege med Arthur lidt endu, men han vokser jo også hurtigt. Anton vejer i dag ca 72 kg og det ville jo mildt sagt være katastrofalt hvis han kom til at træde på dem.. Men jeg er sikker på at han ville nyde at lege med dem.
    Det er desværre bare så svært at finde hunde med den rette størrelse, der vil lege... Men vi må bare lede videre.

Kommentér på:
Play date

Annonce