{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  play date?
  • #1   28. feb 2012 Jeg kan måske på torsdag formiddag? Bor kbh NV, men tæt på nørrebro st. hvor ville du mødes henne?

  • #2   29. feb 2012 Dejligt med en træf-tråd i gruppen :o)

    Gad super gerne, men jobbet kalder desværre.
    Normalt kan jeg kun om lørdagen, men det kan jeg desværre ikke de næste 3 lørdage.. Så er pt. rimeligt booket.
    Men råber højt så snart jeg kan være med :o)

    Godt træf og super initiativ!



  • signe s
    signe s Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   29. feb 2012 Hej Lin G torsdag formiddag lyder godt!:) hmmm hvor er der nogle gode grønne arealer? Her er der grøndalsparken, har godt nok aldrig været der men den er blevet anbefalet, og der er vist også en hundegård så man kan slippe de små banditter løs (mine to tøser er meget aktive og legesyge) me nhvis du kender et fedt område så er vi game!

  • #4   29. feb 2012 Jeg har måske en aftale med en veninde der også er herinde, men hun vil sikkert gerne med hvis det er, hun har to chi hanner.
    Ellers tænker jeg på utterslev mose? der skulle være godt og der er også indhegnet:)


  • #5   29. feb 2012 Signe jeg sender dig lige mit mobil nr på sms, så kan vi måske skrive der, det er lidt lettere:) Og der er ikke længere en hundegård i grøndalsparken, men der er i utterslev mose:)

  • #6   29. feb 2012 Jeg er veninden smiley

    Grøndalsparken er rigtig skøn, men der er ikke længere et indhegnet område desværre. Overvejer at købe et når det bliver lidt varmere, så man kan tage derhen smiley

    Men ved Utterslev mose er der en indhegning, der er meget fin hvis bare der ikke er for mudret smiley


Kommentér på:
play date?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce