{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Anja  I
Anja I
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

tisse problemer.. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen håber der er lidt hjælp at hente her..

jeg har en granddanois på fem måneder der tisse bare jeg er væk en halv time og om natten er der nogen der har et godt rod..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisse problemer..
  • #1   8. mar 2013 Har han/hun været renlig tidligere?
    Tænker om det kan skyldes noget urinvejsinfektion?

Sover den hos dig om natten eller alene?
    Måske bliver den nervøs for at være alene, hvis du ikke har trænet alene hjemme træning med den.

• #2   8. mar 2013 Mon ikke bare det er at fortsætte med renlighedstræningen? Ikke alle hunde bliver renlige lige med det samme, det kan tage tid... Og nu er den jo heller ikke såå gammel igen..

Ellers kan det være blærebetændelse, det kan en tur hos dyrlægen afklare smiley

• Anja  I
    Anja I Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   8. mar 2013 ja han har været renlig før.. han sover i min gang da jeg ikke vil have hund i soveværelset har prøvet at have en bluse liggende der lugter af mig men os uden resultat..

• #4   8. mar 2013 Jeg tror du skal prøve, at gå ud med ham oftere, og inden du går hjemmefra - også selvom det kun er for ½ time - og så stå op i løbet af natten og få ham ud at tisse. Du kan jo sikkert ikke høre, hvis han vågner og begynder at gå søgende rundt om natten, fordi han trænger til at komme ud.
    Han er jo stadig en hvalp, som Love is... skriver.
    Ja ellers en tur forbi dyrlægen.

• #5   8. mar 2013 Hvordan har du trænet alene-hjemme-træning med ham?
    Måske tisser han fordi han ikke er helt tryg ved at være alene endnu, og om natten er der ikke andet at gøre, end at stå op og gå ud med... Men husk at give ham snor på (også hvis det er i haven), så han ikke tror han skal til at lege og pjatte smiley

• #6   8. mar 2013 Min er 1 år han tisset nogen gange om natten speciel hvis han lige har gået før senge tid for så drikker han helt vildt! Må man fjerne vandskålen om natten??

Kommentér på:
tisse problemer..

Annonce