Desperat brug for hjælp i Aalborg :o( {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Jeg skrev for et par dage siden en annonce for et arrangement i Aalborg med redningshunde fra ind- og udland i den kommende weekend:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=40055
Da der er konfirmation, konkurrence i DcH og et andet stort arrangement for redningshunde i Tinglev denne weekend, kniber det os dog gevaldigt at få skaffet de figuranter vi skal bruge lørdag og søndag kl. 13:30 til senest 17:00 ... jeg vil derfor høre, om der evt. var et par stykker herinde fra, der kunne lokkes til at hjælpe ???
I forhold til den oprindelige plan er dagene byttet om...
Så hvis der er en eller flere der kan hjælpe en af dagene, hører jeg meget gerne herom ;o).
/Carina
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.354
Pyha - efter sådan at have været til fødselsdag om lørdagen, så trænger man da også til at komme ud at få lidt frisk luft søndag eftermiddag ;o) *GGGG*
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 46
Ja, jeg skal jo være i Tinglev, så desværre kan jeg ikke hjælpe. Jeg håber du får held med, at finde dem i skal bruge.
Hvorfor kan jeg ikke komme på: www.redningshund.dk mere, det er snart 10 dage jeg ikke kan få siden frem?
Held og lykke hvis du selv skal deltage i weekenden.
Knus C
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.354
Det er til at være figurant og til at gå rundt i et ruinområde som "forstyrrende element" mens hundene skal søge om lørdagen. Figurantarbejdet indebærer at man skal kravle ind i et skjul i vores ruin, og så bare ligge helt stille indtil man er fundet og der kommer en og hjælper en ud igen (man kommer på intet tidspunkt i fysisk kontakt med hunden).
Og om søndagen er det som figurant i terrænrundering. Her skal man ligge helt stille ude i et stykke skov indtil man bliver fundet af hunden. Her kan hundene komme helt hen til en, og enten stå at gø af en eller evt. løbe væk så snart de har fundet figuranten (bringsel).
Hilsen
Carina
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 678
Desperat brug for hjælp i Aalborg :o(