1.263 visninger
|
Oprettet:
Desperat brug for hjælp!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle:)
Vi har en kleiner Münsteländer på lidt over et år.. problemet er at han er noget af en mundfuld af en hund i forhold til vores anden münsteländer på 10. den lille har ekstremt meget energi, som skal bruges hele tiden. (han får en masse motion hver dag, men han vil fremover få mere, da vi kan mærke det hjælper de dage han har fået det) men problemet er at han bider/snapper og hopper op.. specielt det med at bide er et problem, som vi godt kunne bruge en løsning til.. Hvis nogen af jer har nogen form for træning til det, eller oplevet det selv, vil alle svar være en hjælp
Mvh. Ann-Sofie
sep 2017
Følgere: 523 Emner: 137 Svar: 10.250
Hvad laver I med ham på en almindelig dag?
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
jan 2018
Emner: 1 Svar: 2
sep 2017
At hunden bliver luftet 1-2 gange om dagen og er i haven, siger ikke så meget. Havorganismer lange er turene? Får hunden lov at snuse og gå fri eller i lang line?
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 358 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.351
jan 2018
Emner: 1 Svar: 2
sep 2017
Der er en tråd herinde med aktivering - jeg ser lige om jeg kan finde den og linke. Det er fifs til små hyggelige "lege", hvor hunden får brugt hjernen til at løse opgaver.
Måske du kunne starte til noget lydighedstræning midt på ugen, så hunden får nogle andre inputs også?
Men altså, for nu at sige det som det er, så er teenagehunde bare pisse belastende, og det stopper først omkring 2-3 års alderen. SÅ I kan lige så godt bruge tiden og udnytte energien, i stedet for at lade jer frustrere over det
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
I skal have mere mentaltræning ind, mere hjernearbejde.
Motion kan aldrig stå alene.
dec 2008
Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
Når vi skal ud at gå kan det kører op. Bider i jakke osv. Her giver jeg ham noget at bære på og roser hunden. Ingen grund til konflikt.
Det må da være oplagt for en hund som jeres. Man afleder på noget andet og den dårlige vane bliver brudt.
Desperat brug for hjælp!!