Så forfærdeligt! Alt er mislykket! ;o( Så forfærdeligt! Alt er mislykket! ;o(
Ja, det er sandt. I tirsdags da jeg var til træning tabte Mille apportbukken over sin pote. Hun ville derefter ikke så gerne tage den, men kom så småt efter det igen. Dagen efter lavede hun nogle perfekte apporteringer :o)
Men! Da jeg så i går lavede apportering i haven, ville hun pludselig ikke tage den mere. Hun lavede en før den, som var god. Jeg så ikke hvad der skete. Jeg er bange for at den måske igen har kunne gøre ondt på hende på mærkelig vis.
Jeg valgte at gå tilbage til starten i "Shaping", og nu tør hun da også tage om den igen, men jeg tør ikke at slippe den, af frygt for at hun skal tabe den, og få et chok igen.
Jeg synes det er så møg-irrriterende, for på lørdag skal vi til lokalkonkurrence, og vi har bare været så sikre i apport. Det hele er nu ødelagt og skal bygges op på en uge!
Er der nogen som helst der sidder inde med nogle råd, til hvordan vi kan få den op at køre igen (vi shaper nu fra bunden af, og forsætter højst sandsynlig også med det) og hvordan jeg kan få hendes tillid til bukken frem igen, så hjælp os. Please!
Fortsat god weekend!
Hilsner fra den triste Rikke
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Jeg er bare bange for, at hvis hun taber den, så vil hun blive mere usikker... Vi er så rolige at der ikke er mulighed for at hun slår sig, så...
Men vi prøver, og så må det briste eller bære på lørdag.
I hvert fald! Tak for dit svar!
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Med venlig vov
Ann
Så forfærdeligt! Alt er mislykket! ;o(