{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Min hund kradser på dørene {{forumTopicSubject}}

Hej valkyrier og vikinger,

Jeg er lige flyttet ind et nyt, smukt sted, men min hund har taget en gammel vane med sig.

Det drejer sig om, at hun kradser på dørene, når hun enten vil ud at gå tur/ud på terrassen eller vil ind fra terrassen. Jeg har været i et byggemarked og købt nogle plastic-plader, som jeg har sat op løst, det virker OK, men er der andet, man kan gøre? Et børnegitter er lidt for besværligt smiley

Venlig hilsen Snesværd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund kradser på dørene
  • #1   30. apr 2020 Jeg har også haft en hund som gjorde det - mega irreterende smiley
    vi købte en metal rist til at ligge ude foran døren - det hjalp - hun kunne ikke lide at stå på den smiley
    måske en ide smiley


  • #3   30. apr 2020 Hundelem i døren, så hunden selv kan gå ind og ud.

  • #5   30. apr 2020 Kan man ikke bare sige nej til hunden? Det virkede her.

  • #6   30. apr 2020 Min gamle hund gjorde det samme. Jeg lærte hende at gø når hun ville ud eller ind.

  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 374
    #7   30. apr 2020 Jeg havde nok bare bedt hunden om at lade være... sværere er det vel ikke smiley

  • #8   30. apr 2020 hundelem

  • #9   30. apr 2020 Åh jeg håber nogle af jer vil gi et bud på hvordan man får hunden stoppet med det, min gør det når hun bliver overglad, ved gæster, eller hvis jeg er ude og hun er inde, og kan se mig komme hen mod døren. Jeg siger nej(hårdt) og venter til hun er nede og i ro med at gå ind, men hun gør det hver gang alligevel og kører sig selv helt op, så det hjælper ikke at trække tiden for langt eller gå igen.

  • #11   2. maj 2020 Den med metalristen tror jeg faktisk virker, hun kan ikke lide at stå på dem, det må afprøves! Man kan bare ikke så godt placere dem indenfor i entreen, det ser grimt ud.

  • El13
    El13 Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 2 Svar: 1
    #12   7. maj 2020 Hej Snesværd
    Hunden har lært at det betaler sig, at kradse på døren den kommer jo ind, en mulighed er at komme ud, af huset til hunden, så den får vendt sin dårlige vane til noget andet.
    når hunden skal ud brug tid på, at hunden er i ro, før den lukkes ud, ros den når den er rolig og stop den med en bestemt stemme og lad være at se på hunden imens
    Have toldmodighed det tager tid at vende en dårlig vane
    EL13


  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 255
    #13   8. maj 2020 "Man kan bare ikke så godt placere dem indenfor i entreen, det ser grimt ud"

    ok så må problemet ikke være stort nok smiley smiley


Kommentér på:
Min hund kradser på dørene

Annonce