Indlæser...
Sortering
Helt ærligt............!! 10 minutter efter jeg klart udtrykte min uenighed, angående "sprogblomster" og holdninger til hvorledes,en anden person...
Generel diskussion
Oprettet:
16. sep 2005
Visninger:
756
Lige lidt sjov... Blondinen havde vundet i lotto. - Og hvad vil du så bruge de 50.000 kroner til? spurgte en veninde. - Jeg skal have...
Generel diskussion
Oprettet:
13. sep 2005
Visninger:
671
Dyremishandling. En skrækkelig film om dyremishandling. Den er ikke for sarte sjæle... Men så kan man se hvad de stakkels dyr bliver u...
Generel diskussion
Oprettet:
12. sep 2005
Visninger:
832
Mon ikke... der er nogen der har misforstået et eller andet med Hunde- Heste og Kattegalleriet. Jeg har nu gennem nogen tid fulgt m...
Generel diskussion
Oprettet:
8. sep 2005
Visninger:
942
Hvem ved....???? JA, hvem ved hvor man skal henvende sig, for at undersøge hvorvidt et navn til en "forening" må bruges? Altså hvor unde...
Generel diskussion
Oprettet:
7. sep 2005
Visninger:
316
Hvor heldig har man lov at være? I morgen er der jo SBT-skue i Vipperød, Øv, det ville jeg jo enormt gerne ha' besøgt men jeg bor ca. 40 km derfra o...
Generel diskussion
Oprettet:
2. sep 2005
Visninger:
595
Hundekørekort Måske man skulle indføre et hundekørekort, hvor man skal igennem et kursus om det at have hund osv. så ville der være f...
Generel diskussion
Oprettet:
27. aug 2005
Visninger:
489
Den " gode " hundeejer ?? !! Der har på det sidste være en hel del "fnidder fnadder" frem og tilbage, omkring emnerne: " skal man blande sig.... hvi...
Generel diskussion
Oprettet:
25. aug 2005
Visninger:
901
Program Ja ved godt det ikk er angående hunde men det skal laves så det er TIL hundebilleder d:! Ved i hvor man kan dowlade et ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. aug 2005
Visninger:
187
Hej Jeg skal lige have noget hjælp. Fordi hvad sker der når vi har brugt vores"ekstra høj" bedømmelse. Når der ikke er fler...
Generel diskussion
Oprettet:
22. aug 2005
Visninger:
188
på fisketur - fangede en gravhund Ja, man kan vist godt sige min mand fik dagens sjoveste fangst. Vi var med et par venner ude og fiske. Kort efter v...
Generel diskussion
Oprettet:
20. aug 2005
Visninger:
653
Spondylose Hej Ja jeg ville lige høre herinde, selvom det er en hest det drejer sig om. Men da der er mange fler hunde der får spo...
Generel diskussion
Oprettet:
16. aug 2005
Visninger:
883
Til medlemmer af DKK..... Hejjj til jer der læser =:o) Jeg vil starte med at fortælle at i dag var Rambo på udstilling (Odense) for første ga...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. aug 2005
Visninger:
715
åh nej! *ss* ja er både glad og tæmlig ulykkelig! vi snakker meget om og tage på ferie! tyrkiet eller grækenland! det er jo super...
Generel diskussion
Oprettet:
13. aug 2005
Visninger:
500
Sagt hos dyrlægen fandt lige det her.. var flad af grin - så det skulle da selvfølgelig liiige herind på siden :-) UPS! Sagt hos dyrlæ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. aug 2005
Visninger:
1.007
Køresyge HeY... Ja så kommer der lige et "?" om ovenstående - Vores Idun kan SLET IKKE køre bil... 10 minutter og hun kaster...
Generel diskussion
Oprettet:
6. aug 2005
Visninger:
584
*PLASK* Åhhh ja ... Så er vi kommet hjem efter en tur i skoven med hundene.. Det regnede en del, men i skoven er der meget læ, ...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jul 2005
Visninger:
576
Latterligt Hved ikke om det er her eller hvor det nu er, dette emne høre hjemme, men hvad... Til min stor forbavelse, hørte jeg...
Avl
Oprettet:
23. jul 2005
Visninger:
699
Vores nye hjemmeside Hej allesammen Ja så har jeg og min kæreste siddet og puslet med en hjemmeside om vores tre dejlige amstaffs. Der er e...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jul 2005
Visninger:
294
Gammel puddel reddet! Ja, her kommer så en historie fra virkelighedens verden, ikke fra medierne ;o) Da jeg sad på værelset i dag, hørte j...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jul 2005
Visninger:
807

Annonce