{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Mon ikke... {{forumTopicSubject}}

der er nogen der har misforstået et eller andet med Hunde- Heste og Kattegalleriet. Jeg har nu gennem nogen tid fulgt med fra sidelinien og jeg må da indrømme at jeg til tider er blevet noget chokeret over den måde der tales til hinanden på - ja sommetider har jeg været vidne til direkte svinske mishagsytringer og perfide gloser som efter mit skøn helt klart falder ind under Galleriets betingelser om misbrug m.m.

2. Misbrug og retningslinjer ved brug af Hunde.DyreGalleri.dk

Hunde.DyreGalleri.dk handler om at hygge sig og have det sjovt. Disse regler er derfor lavet for at ingen skal føle sig stødt eller generet.

Som der står i betingelserne er stedet til for at man kan hygge sig og have det sjovt OG ALTSÅ ikke for at støde eller genere andre med beskidte ord eller slet skjulte insinuationer.
Dette er et offentligt forum som bør kunne bruges af alle, voksne som børn og det vil vel afspejle virkeligheden hvad angår meningsforskelle og det er jo i bund og grund det vores samfund bygger på... men derfor behøver man jo ikke bruge grimme ord og beskyldninger.

Bare lige min mening - for en gangs skyld.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon ikke...
Kommentér på:
Mon ikke...

Annonce