947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Mon ikke... Mon ikke...

der er nogen der har misforstået et eller andet med Hunde- Heste og Kattegalleriet. Jeg har nu gennem nogen tid fulgt med fra sidelinien og jeg må da indrømme at jeg til tider er blevet noget chokeret over den måde der tales til hinanden på - ja sommetider har jeg været vidne til direkte svinske mishagsytringer og perfide gloser som efter mit skøn helt klart falder ind under Galleriets betingelser om misbrug m.m.

2. Misbrug og retningslinjer ved brug af Hunde.DyreGalleri.dk

Hunde.DyreGalleri.dk handler om at hygge sig og have det sjovt. Disse regler er derfor lavet for at ingen skal føle sig stødt eller generet.

Som der står i betingelserne er stedet til for at man kan hygge sig og have det sjovt OG ALTSÅ ikke for at støde eller genere andre med beskidte ord eller slet skjulte insinuationer.
Dette er et offentligt forum som bør kunne bruges af alle, voksne som børn og det vil vel afspejle virkeligheden hvad angår meningsforskelle og det er jo i bund og grund det vores samfund bygger på... men derfor behøver man jo ikke bruge grimme ord og beskyldninger.

Bare lige min mening - for en gangs skyld.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mon ikke...
  • #1   8. sep 2005 Utroligt at du kommer her under fake navn - og med dine svadaer om hvordan andre skal opføre sig!
    Og så hils lige din kone og giv hende den samme lektie!!

• #2   8. sep 2005 Ole jeg giver dig helt ret

• #3   8. sep 2005 vil lige sige at jeg ikke hved hvem du er Ole,men vil give dig ret i at der somme tider er en grim stemning herinde

• #4   8. sep 2005 <b>Karin.. </b>for det første har jeg ingen kone, så jeg ved ikke hvad du hentyder til, og for det andet ved jeg ikke hvorfor du kalder mig fake... men det var netop en af de ting jeg hentydede til i mit oplæg - at man straks skal angribes for at komme med sin mening

<b>GhivarG</b> jeg hentyder ikke til noget eller nogen specielt, men mere generelt.

<b>Claus B</b> Herligt så er vi da to smiley

<b>Chimp</b> som jeg skrev til Karin er jeg ikke gift og min "kone" har derfor ikke en veninde smiley

• #5   8. sep 2005 Ghivar G ... hvis du går ind under "Betingelser" og ned i nr. 2, så vil du se citatet.. 2. Misbrug og retningslinjer ved brug af Hunde.DyreGalleri.dk

Hunde.DyreGalleri.dk handler om at hygge sig og have det sjovt. Disse regler er derfor lavet for at ingen skal føle sig stødt eller generet.

• #6   8. sep 2005 Hej Ole

Jeg vil også godt give dig ret i, at det nogle gange kan virke som om, at folk bruger dette forum til at komme af med deres dagligdagsfrustrationer...det er rigtig synd, da vi jo i bund og grund vel alle sammen er her for at få en god snak om hunde generelt

• #7   8. sep 2005 Maria G. Ja det var da ihvertfald derfor jeg kom her. Var blevet HG anbefalet af nogle bekendte som et sted hvor man kunne lære noget om hunde af andre, men jeg føler nu snarere at jeg har fået opdateret min "grimme gloser" ordbog smiley

• #8   8. sep 2005 Nogen lider vist lidt for meget af paranoia herinde! *LOOOL*

• #9   8. sep 2005 Maj Britt M

Jo den herre er ganske rigtig fake. Hans rigtige navn er Torben - han har haft disse julelege igang før - så han er så fake som man kan blive.

Torben - kan du ikke holde styr på hvem, du er gift med mere?

• #10   8. sep 2005 Karin >> hvordan kan du være så overbevist? Jeg kan da godt se at han skriver lidt hen af samme måde som Torben, men er du sikker i din sag? Syn's nemlig ikke det er pænt af dig hvis du ikke har konkrete beviser....

• #11   8. sep 2005 Jeg kan fakrisk godt huske at han brugte det profilbillede, nu I si'r det!!

• #12   8. sep 2005 Hvad? Maj Britt? Han henviser da bare til det hans egen kone og veninde skulle have rettet sig efter fra start -

• #13   8. sep 2005 Nu bliver jeg nysgerrig...hvem er Torben...og hvorfor er det så forfærdeligt, hvis Toreben og Ole er en og samme person??

• #14   8. sep 2005 Helle P - Er du så overbevist nu?

• #15   8. sep 2005 Karin >> Jeg tror ikke at jeg tør at lade mig overbevise pga af et profilbillede som flere kan ha' liggende på deres pc, men det ser altså noget lusket ud.

• #16   8. sep 2005 Lad mig lige slå en ting fast.... <b>Jeg er ikke fake, jeg hedder ikke Torben og jeg er ikke gift og hvorvidt mit profilbillede har været brugt af en anden skal jeg lade være usagt - det er hentet på google</b>

Og Karin - hvem er du, der tillader dig at kalde mig fake ? Og med hvilken begrundelse ?

• #17   8. sep 2005 Helle P - jeg skal heller ikke sidde og prakke dig noget på -
    men vent - han skuffer hvis han ikke sidder og brygger på en roman nu *GG*

• #18   8. sep 2005 Skal vi ikke bare lade det ligge, altså om han er Ole eller Torben er der jo noget om det han siger. Og det er lige meget hvem eller hvad der startede det. Manden har jo ret!!

• #19   8. sep 2005 Det skal jeg såmænd sige dig: Du er såååååå let gennemskuelig! Din utvistelig kedelige måde at formulere dig på.
    Og hvis det ikke er Fake nok - så er hunden du har oprettet det ihvert tilfælde!!

• #20   8. sep 2005 Ghiver >> Hunden er den samme på billede nr. 1 og 7. Kig på hundetegnet. De er ens.

• #21   8. sep 2005 Maj Britt
    Det står i reglerne - det har ADMIN ret i.
    Længere er den ikke.

• #22   8. sep 2005 Måske er den hvalp på det ene billede.

• #23   8. sep 2005 har kun en ting at sige at hvis det er dig Torben syntes jeg fandeme det er for dårligt at du ikke vil stå ved hvem du er

• #24   8. sep 2005 Ja, Ole E / Torben havde jo ret...uanset hvem hans sande identitet er...folk vil svine hinanden til herinde i øjeblikket..det er sgu synd!!

• #25   8. sep 2005 Maj-Britt M.. jeg giver dig helt ret.. der er åbenbart nogen der ikke har andet at foretage sig end fare i sulet på andre.
    Og til jer "tvivlere" så er der altså et eller andet i har misforstået. Jeg ved ikke hvem denne Torben i hentyder til er - og så er den historie ikke længere

• #26   8. sep 2005 Maria G - ja det er beklageligt
    Jeg er en af dem der har været med længe - og jeg husker de "gode gamle dage!
    Desværre kom der folk til der havde travlt med at hænge andre ud - og det er disse bl.a. jeg er så tosset på. Næste gang går det ud over dig eller mig - så jeg vil under ingen omstændigheder forholde mig tavs mere npr jeg ser disse dukke op på tråde herinde og prøve at retfærdiggøre sig selv.
    Den eneste måde man kan det på er at indrømme man har taget fejl og bede den pågældende person det er gået ud over den undskyldning han så rettelig fortjener!.

• #27   8. sep 2005 Ghivar.. det er rigtigt at den nu er sort over næsen.. det blev den efter at den har været behandlet for en svampeinfektion, som gav et stort grimt sår. Min dyrlæge siger at den nok vil blive ved med at få sorte hår der.

• #28   8. sep 2005 Men nu har jeg jo ikke oprettet dette indlæg for at skulle sidde og forsvarer mig selv eller min hund.. men det er åbenbart en typisk reaktion at angribe andre når man tillader sig at udtrykke sin mening.
    Jeg gider faktisk ikke sidde her og blive latterliggjort og beskyldt for ting jeg ikke kender til så godnat til jer alle og tak for denne gang.

• #29   8. sep 2005 Det er okay TORBEN - Hils konen og jeres veninde

• #30   8. sep 2005 Ghivar.. jeg troede du var i lære som hundeklipper og ikke som dyrlæge.. ring du og spørg så vil du helt klart få at vide at de kan få sorte eller grå/hvide hår efter en infektion.

Karin.. du bliver da ved - Godnat

• #31   8. sep 2005 Bye Torben

• #32   8. sep 2005 så vil jeg sige godnat til dem der vil stå ved hvem de er.
    hygge

• #33   8. sep 2005 Ghivar .. tror nu næppe du tør stå ved hvem du er. Der står intet i din profil om dig eller hvor du er fra og Ghivar er næppe dit rigtige navn - for hvis jeg ikke tager fejl - står der - læst bagfra - <b>RAV I HG</b> hvilket jeg tolker derhen, at du har oprettet din profil for at - ja - lave rav i HG.
    Godt nok ved jeg ikke meget om hunde, men din hund - eller i hvertfald de billeder du har på af den - alle taget samme sted og tid - ser for mig ikke ud til at være 60 cm eller veje over 40 kg, men måske det blot er nogle hvalpebilleder du har sat på.
    Godnat endnu engang.

Kommentér på:
Mon ikke...

Annonce