{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Til medlemmer af DKK..... {{forumTopicSubject}}

Hejjj til jer der læser =:o)

Jeg vil starte med at fortælle at i dag var Rambo på udstilling (Odense) for første gang. Til min store glæde fik han en første plads... Hvilket vi er meget glade for!!! Og som den stolte "mor", så skal jeg jo blære mig...S...

Til jer der er medlem af dkk, lyder spørgsmålet... Får vi nok for pengene???

Jeg må da nok sige at selvom vi fik en 1. plads, så skuffede det mig noget da jeg så vores præmie...

Jeg betaler 350 om året som medlem, det er så hvad det er... Så betaler jeg omkring 300kr. for udstilling... Vi snakker ikke om de 700kr som jeg har givet for turen( færge og benzin) Men helt ærligt... Jeg gik hjem med nogle farvede bånd, som jeg selv kunne ha høbt i netto for en 10er for gud hved hvor mange meter. Så fik jeg også et rødt stykke pap, hvor der stod at jeg kunne købe for 25kr på udstillingen... Ville det være helt forkert at bede om noget til hylden der hjemme??!!! Jeg snakker ikke om noget stort, men jeg synes ikke at "jule" bånd ser godt ud på væggen i stuen. I alle sportgrene som jeg kender til, der får 1-2-3. pladserne en medalje, ja selv en pokal... Er det rimleligt?! Hvis man tænker på hvor mange mennesker der kommer. Folk der har betalt for udstilling, gæster betaler, gæstehunde betaler, mener det er omkring 100kr. Jeg ved godt der er udgifter, men det er der også i andre sportgrene... Min mening er at det er skuffende at få en god plads, og komme hjem med et bånd og ikke andet man kan vise frem, især til dem der ikke kender til hunde udstillinger...
Jeg håber i kan forstå hvor jeg vil hen og hvad jeg mener...

Jeg synes at der skal gøres noget ved det...

Til sidst, kigger i ikk ind til Rambo og smider en stemme? Han har fortjent det, har været en hård dag for ham.....Men god...Smiler!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til medlemmer af DKK.....
  • #2   14. aug 2005 Tillykke med din 1. præmie.

    Jeg kan godt forstå dit indlæg. Kennelklubben har lige lavet om på det med præmierne og jeg synes også det er en rigtig dårlig ide med det "gavekort". Tidligere fik alle der fik en 1. præmie en tallerken og på et tidspunkt var det et stykke bestik. Det synes jeg var bedre, for så kunne man ligesom se at man havde været på udstilling. Jeg tror det blev droppet fordi dem der går rigtig meget på udstilling og har mange hunde blev irriteret over at få for mange tallerkner.


  • #4   14. aug 2005 Ja den ene bette tallerken Agge engang fik.. Den samler sgutte stød da.. Den bliver brugt, til det den er beregnet til da.Dvs. spise af *Ggg*

  • #5   14. aug 2005 -Hey ...

    Kæmpe Tillykke igen .. Han er jo lækker lille Rambo ...

    Og om man får nok får pengene skal jeg være usagt .. Men de penge man betaler går jeg også til personale udgifter på udstillingerme og det storer arbejde som DKK ellers gør i forhold til alle de hunde racer de repræsentere ...

    Synes da også du sku ha pralet med de lilla'e bånd han fik ... Smiler ...

    Knus Inge


  • #6   14. aug 2005 Jeg kan sagtens følge hvad du siger, jeg er også meget skuffet over hvad man får til de danske udstillinger. Jeg udstiller meget i Sverige, og der får 1-2-3 pl en stor Rosette, samt 1 pl for et stykke papir, med 25 - 50 kr. som man kan købe en pokal for. Men det er noget sjovere med en Rosette el en Pokal, begge dele "pynter" hjemme, istedet for et stykke bånd.

    Selvom mange af pengene går til personale udgifter, skulle man mene der kunne være penge til en flot Rosette el andet.


  • #7   14. aug 2005 Hejjj.

    Tak til jer der har skrevet... Og tak til jer der har smidt en stemme, i får en igen...

    Jeg synes altså at vi som udstillere skulle gøre noget ved det.

    Jeg ved at der er udgifter, men ingen skal bilde mig ind at de ikke har et overskud... en sodavand der koster max 4,50 i butikkerne kostede 21kr til udstillingen!!! Jeg kunne godt tænke mig at se deres regnskaber... Deres overskud er jeg faktisk ligeglad med, hvis bare man fik en ordenlig præmie... Til dem der er træt af tallerkener, forstår jeg godt. Min mor har altid udstillet, og har en del... Men engang fik man altså pokaler i små og store størelser... Hvis man bare fik en medalje, eller pokal på 10cm. så ville jeg ingen ting sige, det er jo ikke meget jeg ber om, men ville bare gerne have noget til hylden. De 25kr man får, synes jeg personligt ikk er det samme som at få en lille ting i ringen.....

    Ville altså gerne ha lavet om på det....

    Til jer der udstiller, så har jeg meldt mig på til udstillingen i brøndby, næste måned....


Kommentér på:
Til medlemmer af DKK.....

Annonce