{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Spondylose {{forumTopicSubject}}

Hej Ja jeg ville lige høre herinde, selvom det er en hest det drejer sig om. Men da der er mange fler hunde der får spondylose end heste, er der ikke særlig mange hestefolk der ved noget om det.

Mit problem drejer sig om forsikring. Er der nogen herinde der er bekendt med, at hundes Livsforsikring(hvis man har sådan en på sin hund) har dækket ved aflivning i.h.t. dyreværnsloven, hvis hunden har spondylose.

Min elskede hest har nelig fået denne frygtelig sygdom, men der er meget tvivl om forsikringen dækker aflivning i.h.t. dyreværnsloven. Min dyrlæge siger at han vil gerne skrive under på at hesten har ondt når han går og står, men ikke at det er i.h.t. dyreværnsloven, hvilket jeg jo slet ikke forstår.

Hvis der var nogen herinde der havde været udsat for det jeg spørger om, kunne jeg måske bruge det som argument for at forsikringen skal dække min hest. Når den dækker en hund må den jo også dække en hest.

Hilsen Marianne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spondylose
  • #1   16. aug 2005 jeg kommer tilbage senere, skal lige op og købe lever.

• #3   16. aug 2005 Spondylose er slidgigt i ryggen og det har Homestyle 3 steder i ryggen. Spondylosen kan ikke helbedes eller gøres mindre. Dyrlægen har sagt, at min hest har ondt, når den går og står, men han vil ikke sige, at det er i.h.t. dyreværnsloven, hvilket jeg jo ikke forstår, ifl. Dyreværnsloven, må et dyr ikke lide.

• #5   16. aug 2005 Marianne. min gamle hest fik det også og jeg fik landbohøjskolen til at skrive under på at han led og havde mange smerter, så fik jeg mine forsikringspenge men han var også på landbohøjskolen i 14 dage til undersøgelser.

Kommentér på:
Spondylose

Annonce