Indlæser...
Sortering
mærkelig hund Ved godt ens hunde bliver mærkelige med mærkelige ejer, men Ally er sku' noget for sig selv..... Jeg har ikke set hend...
Off Topic
Oprettet:
19. jun 2006
Visninger:
555
Årets hund 2006! Jeg er den lykkelige ejer af årets hund 2006 i Svendborg! Vi er lige kommet hjem fra konkurrencen hvor Gucci vandt!!! D...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jun 2006
Visninger:
470
Dårlig præget - Baily Jeg har nu haft Baily godt 4 måneder. På både godt og ondt kan man vist roligt sige. Hun var knapt to år da jeg fik hen...
Generel diskussion
Oprettet:
16. jun 2006
Visninger:
350
Tino og jeg var i Grenå ja Tino og jeg var i Grenå idag, ude og besøg noget familie i en lejlighed, de har også en hund og de kunne godt sammen...
Off Topic
Oprettet:
13. jun 2006
Visninger:
191
hunde til salg på dragør marked.. hold kæft... var på marked med kærsten igår. og der ser jeg.. en lill bod med hunde hvalp til salg ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jun 2006
Visninger:
1.093
alle jer fra østjylland ja jeg bor jo selv i nærheden af den lille by odder, og så ville jeg høre om der er andre med små hunde der bor i nærhe...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jun 2006
Visninger:
347
Små hunde/ agressivitet I går - under anden tråd, kom det frem, at mange fandt små hunde meget aggressive. Jeg har ikke selv oplevet det, me...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jun 2006
Visninger:
1.022
Min hund er blevet VOLDTAGET!!!!! Fandme ja!!! Voldtaget på det groveste endda.. Af en anden hund godt nok, men sgu stadig ikke sjovt =( Vi skulle lig...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jun 2006
Visninger:
1.153
Labrador og mad! Nu er jeg så en lykkelig ejer af den dejligeste og smukkeste labrador. Der er en million gode ting ved hende, og én då...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jun 2006
Visninger:
1.736
Marked...... Vi har så været på Hjallerup marked i dag - og man må sige man ser lidt mere i jordhøjde når man selv har hund, men det...
Off Topic
Oprettet:
3. jun 2006
Visninger:
303
Lovpligtig ansvarsforsikring mm Jeg har nu et stykke tid og efter at have læst mange af indlæggene/trådene her på HG, tænkt på hvor de forskellige fors...
Generel diskussion
Oprettet:
28. maj 2006
Visninger:
448
Mærkelig oplevelse Da jeg var ude og gå med Abby og Nilsson igår ville jeg lige forbi bageren. Placere Nilsson i hundekrogen og Abby sidde...
Off Topic
Oprettet:
25. maj 2006
Visninger:
697
Små hunde kan også dræbe En lille nervøs mand går ind på et grumt værtshus og spørger: "Ørhm..unskyld..men hvem af de herrer ejer den dobermann...
Off Topic
Oprettet:
24. maj 2006
Visninger:
246
Døv hvalp Jeg er lige blevet ringet op af en af mine hvalpekøbere. Han har lige solgt hvalpen videre da de skulle have barn og n...
Generel diskussion
Oprettet:
22. maj 2006
Visninger:
1.913
Undskyld mig... .. Men er det kun MIG som "muskelhund" ejer der synes det er usmagligt at sælge trøjer med bidske Amstaff på i markedet...
Off Topic
Oprettet:
16. maj 2006
Visninger:
562
mærklig menneske !!! ja... der bor en dame ved mig... hun har 2 små papiloner (tror nok det staves såden) og når hun kommer gående har de en...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2006
Visninger:
410
chihuahuatræf Chihuahuatræf den 13. maj kl. 15.00 i Krogebjergparken. Træffet afholdes i parkområdet, som ligger tættest på Jyllingev...
Træf og arrangementer
Oprettet:
10. maj 2006
Visninger:
290
Bøde på 1.200 kr. for manglende skilt. En hundeejer blev idømt 1200 kroner i bøde for skilteløs hund "En mand fra det nordlige Odsherred er blevet idømt en...
Off Topic
Oprettet:
10. maj 2006
Visninger:
791
Chihuahuatræf den 13. og 14. maj Klubben Min-Chihuahua har arrangeret chihuahuatræf: Chihuahuatræf den 13. maj kl. 15.00 i Krogebjergparken. Træffet ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. maj 2006
Visninger:
217
Til SÆLGER og KØBER af hund !!! OBS Hey Alle ! :D nu har jeg gang på gang på gang på gang osv. ! set at man er 2 om at købe hunde, altså hr. & fru. ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. maj 2006
Visninger:
787

Annonce