{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

mærkelig hund {{forumTopicSubject}}

Ved godt ens hunde bliver mærkelige med mærkelige ejer, men Ally er sku' noget for sig selv.....
Jeg har ikke set hende siden vi kom hjem fra gåtur og ville lige se om hun havde lavet noget forkert.....
Kan ikke finde hende i huset, går ud i udestuen og buret(et i stof) er vendt lodret... Der ligger hun i bunden og sover....
Hun er så mærkelig at jeg ikke tror hun er fra denne planet, men det har jo også sin charme.....
Lige en lille ting jeg synes var morsomt ;O)))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkelig hund
  • #1   19. jun 2006 hehe ja måske, men nu er hun jo en lille nibs på over 50 kg. så det er da mærkeligt jeg ikke har hørt hende...

• #2   19. jun 2006 hehe troede mere det var katte der gemte sig

• #3   19. jun 2006 he he mette......hun ville bare ha fre *GG*
    Emma blev også væk fra mig idag.......jeg havde hængt tøj ud og Emma lå og hyggede sig i forhaven....jeg går så ind med kurven og da jeg kommer ud igen er hun væk......hmmm...kalder på hende men hun kommer ikke.......vi har ingen hegn foran da Emma....p.g.a dovenskab.....ikke går nogen steder....noget vi har trænet siden hun var 8 uger.....men nu gider hun ikke stikke af ;o)

Nå men jeg vil lige gå ind for at se efter hende og kommer så til at kigge under havebordet.....der ligger emma og kigger ud.....først kigger hun på mig og så kigger hun på det sengelinnede jeg lige har hængt op.....det blafre noget i vinden. Jeg kommer så i tanke om at det væltede en dag hvor hun var derude.....også med sengelinnede.....og hun blev bare så bange den dag og nu havde hun så søgt tilflugt under havebordet *GG*

Jeg fik da lokket hende ud og hun listede sig lige hen til sengelinnede og snusede til det....hun var bestemt ikke tryg ved det ;o)

• #4   19. jun 2006 Susie- hehe den kylling, ligesom min hanhund

Maria- tak for de søde ord ;O)) og i lige måde

• #5   19. jun 2006 ja hun er virkelig en kylling.......det er de underligste ting hun er bange for.....men klart hun var bange for hun var ved at blive fanget i det sidste gang ;o)

Kommentér på:
mærkelig hund

Annonce