21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Min hund er blevet VOLDTAGET!!!!! {{forumTopicSubject}}
Fandme ja!!! Voldtaget på det groveste endda.. Af en anden hund godt nok, men sgu stadig ikke sjovt =(
Vi skulle lige et smut på tanken og leje en film og købe nogle cigaretter, går derefter en lille lufter gennem kolonihaverne hvor vi så møder en løs schæferhan..
Den er uden ejer og vi er lidt i tvivl om den vil angribe eller hvad den vil, for den kigger så underligt på Kaoz (stakkels stakkels lille Kaoz =/ )
Hunden ville så ikk angribe, men var pææææænt liderlig åbenbart!!!
Humpede løs på min stakkels Kaoz - vi prøvede at få den af for Kaoz kunne bestemt ikke lide det (arbejder stadig hårdt på at gøre ham mere sikker på sig selv) og krøb rundt..
Jeg råber jo så lige meget af hunden, som har udset sig Kaoz som lolita og den halve time vi er om at komme hjem, bærer Kaoz jo så på den køter til liderhund - som jo så knurrer når vi kommer for tæt på..
Mildest talt er Kaoz NOGET brugt og træt da vi ENDELIG kommer hjem.. Ind med ham og mig ud og se hvad pokker jeg skal stille op med den liderhund. (kæresten gik ind med Kaoz så han lige kunne få liiiidt ynk og omsorg)
Da jeg kommer ud var hunden en helt anden, stadig noget opkørt, men den virker ikk længere aggressiv - heldigvis da !!!!
Jeg smutter lige ned på vores lokale Falck, som bestemt ikke vil tage sig af hunden.. Jeg prøver at sige at jeg jo ikke har lyst til at have den liderhund med hjem igen, og så GRINER de bare af at min stakkels hund er blevet voldtaget !!! Det er sgu da ikk sjovt, det er pisse synd for lille Kaoz =(
Well well - mig hjem og ringe til politiet, der gud hjælpe mig også griner, dem får jeg så liiiiige forklaret at det på INGEN måde var sjovt for hverken mig eller hunden at have en liderhund på slæb, hun undskylder og siger Falck er på vej (fra Odense - ca 40 min)
Yes yes.. Jeg finder kiksere rem og vil lige se hvad hunen egentlig kan..
Sit, dæk, stå, halse - også med håndtegn... hmmm.. Vi bliver så enige om, at det så nok er en brugshund, den er egentlig meget sød nu hvor Kaoz ikk er der til at få hormonerne til at koge..
Vi venter så ude i gårdhaven på Falck.. Hunden er lidt rastløs, den vil jo gerne ind eller hjem, men det kan den ikk komme.. Fik sgu lidt ondt af den =/
Gæt så liiiiige hvem der kommer efter 2 timer????
Hundens ejer !!!!!
Gæt så hvad hunden og manden er??????
POLITI- MAND & HUND !!!!!!!!!
Min lille Kaoz blevet voldtaget af en POLITIHUND !!!!!
En POLITIHUND render løs i byen uden hundetegn.... og voldtager hunde og knurrer af ejerne...
Ejeren undskyldte og sagde det var pga tæver i løb.. Hvad kan jeg bruge det til??
Jeg har bare SÅ ondt af lille Kaoz - håber ikke hans selvtillid er dykket helt i bund igen af den oplevelse =/
Noget af en begivenhedsrig aften/nat må man sige...
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
jan 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 38 Svar: 506
Fik du spurgt om han havde et problem Du ved jo hunden som ejeren
jan 2006
*ggg*
jun 2005
Men han (politimanden) vidste godt at det ikk var heeelt rigtigt og at jeg jo også var sur over at min hund skulle udsættes for det så han kørte hurtigt igen..
jun 2005
priste mig lykkelig over, at det ikk var Kayser - han havde ædt den!!!!
jan 2006
jun 2005
bare så ærgeligt at det lige skulle ske for ham - han er så underkuet og krybende, og det var liiiiige ved at blive bedre... håber virkelig ikk han har taget skade =(
han troede jo så også det var ham jeg råbte af, så han var SÅ ked over moar bare var sur når han nu havde en hund hængende på sig =(
Min stakkels stakkels hund =,(
jun 2005
ja det var sgu noget af en omgang da !!
tænk sig jeg har slået en politihund... med en dvd *fnis*
den var fandme skummel... og jeg vidste bare IKK hvad jeg skulle gøre =(
jan 2006
jun 2005
og tak for at ... ja... være her *ss*
skulle bare lige ud med det.. fatter det stadig ikk helt..
jan 2006
jun 2005
har du meldt det så????
gud hvor skummelt *kaster op*
jan 2006
jan 2006
jun 2005
og creepy eks =/
jan 2006
jun 2005
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
lyder underligt i mine ører.
Men det var da god at der ikke skete din hund noget...
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 73
mar 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 57
jun 2005
Babett - hunden lystrede ikk da Kaoz var der, og jeg er ikk særlig stolt over at jeg slog den, men det var lidt en refleks over at den knurrede da jeg ville have den af min hund =/
Jeg ved heller ikk hvorfor den lystrede mig, men kan forestille det har lydt hjemligt da jeg råbte af den i en halv time (midt i byen - jow joooow) *GG*
Joann - Ja jeg ved også at jeg ikke ville have det godt efter den tur.. Men indtil videre virker han upåvirket.. Heldigvis da !!
Kan jo også være den bare savnede et sted at høre til.. Og jeg havde jo gode kiks ; )
Rie - Kaoz er en kastreret hanhund.. Ved heller ikk liiige hvorfor hunden (som så hedder Balder) havde udset ham som sin bitch, men ikke desto mindre.. =/
Dengaard - Jeg talte nu heller ikk så pænt til dem.. Fatter ikk at de kan synes det er sjovt at min hund var ved at dø af overanstrængelse over at skulle kæmpe med en liderhund hele vejen hjem =(
Stakkels lille Kaoz-vov
feb 2005
Følger: 120 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 259 Svar: 2.852
Håber ikke at Kaoz er blevet alt for traumatiseret...
jun 2005
Kunne heller ikk forstå at det var en politihund.. Der bliver brugt.. hmmm
well well.. hvis man har en tæve i løb kan man godt få en politihund til at blive wiiiild.. Men det er bare ikk okay synes jeg..
Og tænk sig hvad et hundetegn ville have gjort??
jun 2005
Jeg vil først og fremmest lige se på hvordan Kaoz har det.. Er der ikk sket noget psykisk så gør jeg ikk noget.. >Tror jeg.. ved det ikk endnu, jeg fatter stadig ikk at det kunne ske =/
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 58 Hunde: 8 Emner: 398 Svar: 2.780
Babett: Det lyder underligt, nu har jeg arbejdet i en hundepension nogle år og har også haft tjeneste hunde inde. Langt de fleste vil gerne tage imod kommandoer. Tror jeg har oplevet tre der bare blev ved at gø surt af mig.
Ninna! Pas ekstra godt på din lille dreng!
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 886
Sorryyy....
jun 2005
- Ikke sundt overhovedet for en ung hund hvis knogler og muskler endnu ikke er helt udviklet..
Derudover har det været ydmygende for ham, og jeg var ikke i stand til at hjælpe min stakkels hund fordi den knurrede af os når vi kom for tæt på..
ja jeg kan altså ikk se det sjove i det overhovedet...
Min hund er blevet VOLDTAGET!!!!!