{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Min hund er blevet VOLDTAGET!!!!! {{forumTopicSubject}}

Fandme ja!!! Voldtaget på det groveste endda.. Af en anden hund godt nok, men sgu stadig ikke sjovt =(

Vi skulle lige et smut på tanken og leje en film og købe nogle cigaretter, går derefter en lille lufter gennem kolonihaverne hvor vi så møder en løs schæferhan..
Den er uden ejer og vi er lidt i tvivl om den vil angribe eller hvad den vil, for den kigger så underligt på Kaoz (stakkels stakkels lille Kaoz =/ )
Hunden ville så ikk angribe, men var pææææænt liderlig åbenbart!!!
Humpede løs på min stakkels Kaoz - vi prøvede at få den af for Kaoz kunne bestemt ikke lide det (arbejder stadig hårdt på at gøre ham mere sikker på sig selv) og krøb rundt..

Jeg råber jo så lige meget af hunden, som har udset sig Kaoz som lolita og den halve time vi er om at komme hjem, bærer Kaoz jo så på den køter til liderhund - som jo så knurrer når vi kommer for tæt på..
Mildest talt er Kaoz NOGET brugt og træt da vi ENDELIG kommer hjem.. Ind med ham og mig ud og se hvad pokker jeg skal stille op med den liderhund. (kæresten gik ind med Kaoz så han lige kunne få liiiidt ynk og omsorg)

Da jeg kommer ud var hunden en helt anden, stadig noget opkørt, men den virker ikk længere aggressiv - heldigvis da !!!!
Jeg smutter lige ned på vores lokale Falck, som bestemt ikke vil tage sig af hunden.. Jeg prøver at sige at jeg jo ikke har lyst til at have den liderhund med hjem igen, og så GRINER de bare af at min stakkels hund er blevet voldtaget !!! Det er sgu da ikk sjovt, det er pisse synd for lille Kaoz =(

Well well - mig hjem og ringe til politiet, der gud hjælpe mig også griner, dem får jeg så liiiiige forklaret at det på INGEN måde var sjovt for hverken mig eller hunden at have en liderhund på slæb, hun undskylder og siger Falck er på vej (fra Odense - ca 40 min)
Yes yes.. Jeg finder kiksere rem og vil lige se hvad hunen egentlig kan..
Sit, dæk, stå, halse - også med håndtegn... hmmm.. Vi bliver så enige om, at det så nok er en brugshund, den er egentlig meget sød nu hvor Kaoz ikk er der til at få hormonerne til at koge..

Vi venter så ude i gårdhaven på Falck.. Hunden er lidt rastløs, den vil jo gerne ind eller hjem, men det kan den ikk komme.. Fik sgu lidt ondt af den =/

Gæt så liiiiige hvem der kommer efter 2 timer????
Hundens ejer !!!!!
Gæt så hvad hunden og manden er??????

POLITI- MAND & HUND !!!!!!!!!

Min lille Kaoz blevet voldtaget af en POLITIHUND !!!!!
En POLITIHUND render løs i byen uden hundetegn.... og voldtager hunde og knurrer af ejerne...

Ejeren undskyldte og sagde det var pga tæver i løb.. Hvad kan jeg bruge det til??

Jeg har bare SÅ ondt af lille Kaoz - håber ikke hans selvtillid er dykket helt i bund igen af den oplevelse =/

Noget af en begivenhedsrig aften/nat må man sige...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er blevet VOLDTAGET!!!!!
Kommentér på:
Min hund er blevet VOLDTAGET!!!!!

Annonce