Tino og jeg var i Grenå Tino og jeg var i Grenå
ja Tino og jeg var i Grenå idag, ude og besøg noget familie i en lejlighed, de har også en hund og de kunne godt sammen. så fortæller hende vi er på besøg ved at hende der bor underneden har lige så stor en lejlighed som dem (58 km2), og der har hun 4 hunde, hun har en schefer, dobbermand og 2 små hunde (tror det var Papillon eller en Pomeranian ) og de boede så der og de har så en LILLE terasse hvor hun sagde, at der går de så når de er ude og skal skide og det blev ikke altid lige samlet op (jom jom).
og vi skulle så ud og gå med hundene, og der skulle vi så forbi deres vindue, og da vi nermed os vinduet hamret dobbermanden sit hoved ind i ruden, imens den gøede som en tosset (og ruden var sådan en et glas vindue med en tynd ramme) og vinduet stod helt og blaffede (for det var jo også åbnet lidt) så men stod og tænkte om 2 sek står den hund her ude og det går da helt galt men det gjorde det heldigvis ikke (men det gør det en dag) men jeg var da pissereg og hende der ejer dem var der inde og hun lod dem bare gøre det...
er det bare mig eller har i det også sådan at sådan skal man fandme ikke have dyr, jeg kan gå med til hvis hun havde en stor ELLER 2 små i sådan en lille lejlighed men ikke så mange og at de står næsten og smadre ruden det skal de da ikke have lov til....
ER DET BARE MIG???
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
Tino og jeg var i Grenå