{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Min elskede Tino {{forumTopicSubject}}

Jeg har mistet min elskede Tino og det har fuldstændigt knust mit hjerte, det er så ufatteligt smertefuldt.
Det skete 11.juni i år.
Vi havde været til dyrlæge med den flere gange fordi jeg ikke syntes den var så glad mere og ville ikke lave "high five" som den har gjort så mange gange.
Til sidst plagede jeg dyrlægen om at tage røntgenfoto af den bare for at udelukke et eller andet. Aftenen før vi skulle af sted filmede jeg den da den lagde og sov foran fjernsynet og rystede! den vågnede og kæmpede for at komme hen til mig.For ligeså snart den var frisk kunne man ikke se der var noget galt. Med det resultat de ikke ville tage røntgen, men i stedet bad os om at tage til Århus dyrehospital for de havde mistanke om diskosprolaps.
Det var det bare ikke, vi havde været der ca. 1 måned inden fordi vi havde mistanke om den var blind eller så meget dårligt da den rendte ind i stolene, det var endda i weekenden og de sagde der ikke var noget galt med øjnene.
Da vi ankom den 11. juni sagde vi igen der var noget galt med øjnene og de undersøgte igen og fandt hurtigt ud af den var blind!
en kom til CT-scanning som planlagt og resultatet var at den havde en stor tumor i hjernen og der var intet at gøre, Tino blev kun 2 1/2 år. Min elskede Tino min elskede baby.
Jeg/vi har fået vores bulldog nr.2 den 20. juli. Jeg var nødt til at gøre et eller andet for at klare hverdagen, jeg har aldrig nogensinde troet jeg ville sørge så dybt over min elskede hund.
Jeg havde købt bogen "Farvel til en ven" som beskrev man skulle være varsom med at anskaffe sig en lille ny og man skal tænke sig godt om og passe på det ikke bliver en "desperationshund". Heldigvis i vores tilfælde var det en god beslutning. Lille søde Molly er nu 5 måneder gammel og beriger vores hverdag og fylder heldigvis meget af det store tomrum Tino efterlod. Jeg sørger bare så meget over Tino stadigvæk og der må da være andre end mig som har haft det sådan?
Til sidst har jeg kun en spørgsmål, hvordan sletter jeg Tino ?
for jeg skal vel fjerne ham fra galleriet.?
Mvh Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min elskede Tino
Kommentér på:
Min elskede Tino

Annonce